Web Analytics Made Easy - Statcounter

با توجه به بدتر شدن اوضاع شیوع کرونا در کشور و افزایش تعداد مبتلایان، احتمال تعویق رقابت‌های لیگ‌های برتر کشتی آزاد و فرنگی تا شهریور ماه وجود دارد.

به گزارش ایسنا، در شرایطی که ماه‌هاست تمامی رقابت‌های کشتی در سطح جهان به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعطیلی کامل کشیده شده، سازمان لیگ فدراسیون کشتی از آغاز رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی از مرداد ماه خبر داد و رایزنی‌های زیادی نیز در این زمینه صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اقدام عجیب سازمان لیگ کشتی در شرایطی است که هنوز برگزاری رقابت‌های مهمی چون المپیک در سال ۲۰۲۱ نیز هنوز مشخص نیست و اردوی تیم‌های ملی کشتی نیز چند ماهی است به تعطیلی کامل کشیده شده است.

در شرایطی که ستاد ملی مقابله با کرونا مجوز برگزاری اردوها در برخی رشته‌های ورزشی را صادر کرده است، اما با توجه به برخوردهای فیزیکی زیاد در کشتی، هنوز زمان از سرگیری تمرینات، اردوها و رقابت‌های کشتی مشخص نیست و با شدت گرفتن اوضاع شیوع کرونا امیدها برای ارائه این مجوز نیز کمرنگ‌تر از قبل شده است.

با این حال گفته می شود لیگ کشتی به شهریورماه موکول شده اما قطعا اصرار بر برگزاری لیگ در چنین شرایطی نه تنها هیچ سودی برای ورزش اول ایران نخواهد داشت، بلکه باعث به خطر افتادن سلامت کشتی‌گیران که در میان آن‌ها چهره‌های شاخص تیم‌های ملی نیز حضور دارند، می‌شود و باید دید آیا ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه برگزاری لیگ حتی در ماه شهریور را خواهد داد یا خیر.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی آزاد لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم

به مناسبت روز پهلوان مسابقات کشتی در سالن کشتی شهدای هفتم تیر هرات با حضور مسئولان آغاز شد.

این رقابت‌ها با حضور ۳۰ نفر از نوجوانان و جوانان ورزشکار پهلوانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان در این رقابت‌ها در ۶ وزن (۳۰تا۴۰، ۵۰تا۶۰، ۶۰ تا ۷۰، ۷۰ تا ۸۰، ۸۰ تا ۹۰ کیلوگرم) با یکدیگر به رقابت پرداختند و درپایان به نفرات اول تا سوم وزن‌های مختلف لوح تقدیراهداشد.

همچنین در این مراسم ازمدال آوران مسابقات کشتی کشوری و استان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال برگزاری انتخابی بین یزدانی و قاسمپور/ شروع تمرینات زارع
  • آغاز مسابقات کشتی پهلوانی در شهرستان خاتم
  • کشتی‌گیران اسرائیلی به دلیل تحریم ترکیه، از حضور در المپیک پاریس محروم شدند
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • قهرمانی کشتی‌گیر گلستانی در رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان کشور 
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند