Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، سیمان ارومیه و کویر تایر در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شرکت‌‌های ریل پردازسیر، تولید برق عسلویه مپنا و بیمه کوثر هم در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

 شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه افت 10 هزار و 3 واحدی در ارتفاع یک میلیون و 481هزار و 924واحد به کار خود پایان داد و تعداد 12میلیارد و 270میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش 15هزار و 718میلیارد تومان در یک میلیون و 876هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گروه بهمن، تولید محور خودرو و گروه صنعتی ملی امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های مبین انرژی خلیج فارس، سیمان ارومیه و کویر تایر نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 2میلیارد و 707میلیون ورقه به‌ارزش 5هزار و 525میلیارد تومان در 675هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 110واحد افت کرد و در ارتفاع 15هزار و 953واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های بانک دی، سرمایه‌گذاری اعتلاء البرز و بیمه میهن افزایش قیمت را داشتند و در مقابل انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌‌های ریل پردازسیر، تولید برق عسلویه مپنا و بیمه کوثر هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

 

 تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سهامداران شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رحیم پیغان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: روز دوم رقابت علمی کنکور در سال ۱۴۰۳، امروز جمعه (هفتم اردیبهشت ماه) با حضور داوطلبان گروه علوم تجربی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار شرکت کننده در استان خوزستان در نوبت اول شرکت داشتند که ۶۰ درصد دختر و ۴۰ درصد پسر بودند.

پیغان ادامه داد: شهرستان اهواز با ۲۰ هزار نفر بیشترین شرکت کننده در استان خوزستان و گروه علوم تجربی بیشترین داوطلب در نوبت اول آزمون سراسری امسال را تشکیل دادند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز تصریح کرد: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده اهوازی، ۱۰ هزار نفر آزمون خود در دانشگاه شهید چمران باهم رقابت کردند.

وی گفت: دانشکده‌های علوم، کشاورزی، مهندسی، اقتصاد و علوم اجتماعی، ادبیات و علوم انسانی، علوم تربیتی و روان‌شناسی و الهیات و معارف اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان این داوطلبان بودند.

کد خبر 6089018

دیگر خبرها

  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • شرکت بیش از ۷۱ هزار داوطلب خوزستانی در کنکور ۱۴۰۳
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • تداوم بارش‌ها در خراسان رضوی تا شنبه
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟