Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا از تلاش شهرداری گلمورتی برای تهیه این المان تقدیر کرد.
سردار غلام‌نبی کوهکن افزود: نخستین المان رونمایی شده از سردار دلها در استان سیستان و بلوچستان در شهر گلمورتی مرکز شهرستان دلگان نصب و امروز رونمایی شد و انتظار است سایر شهرداری‌ها با الگو پذیری از این اقدام شهرداری گلمورتی به ساخت و نصب اینگونه المان‌ها و بوستان‌ها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار گلمورتی نیز گفت: باتوجه به مطالبه مردم شهر گلمورتی و به پاس احترام به رشادتها و دلاوری های سردار دلها سپهبد شهید سلیمانی و یاران باوفایش تصمیم به ساخت بوستانی به نام بوستان مقاومت و نصب المان این شهیدبزرگوار در آن گرفته شد.

محمد دینارزهی افزود: عملیات ساخت بوستان مقاومت از ۲ ماه پیش آغاز شده و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هم اینک در مرحله پایانی ساخت قرار دارد.
وی اظهار داشت: بوستان مقاومت شهر گلمورتی به متراژ ۴۵۰ هزار مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا ۲  ماه آینده تمامی مراحل ساخت این بوستان به پایان برسد و شهروندان گلمورتی از آن استفاده کنند.

مجتبی شجاعی فرماندار دلگان نیز با تقدیر از این اقدام بسیار خوب شهرداری گلمورتی گفت: در مذاکرات انجام شده با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در صددیم به زودی موزه نگهداری آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس را در دلگان راه اندازی کنیم که این اقدام کمک موثری در آشنایی مردم بارشادت ها ودلاوری های شهیدان خواهد بود.

گلمورتی مرکز شهرستان دلگان از توابع استان سیستان و بلوچستان در ۴۸۲ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان شهید قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان شهید قاسم سلیمانی دلگان سیستان و بلوچستان شهید قاسم سلیمانی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط این اداره‌کل، از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، علی ملاشاهی با اشاره به صدور هشدار هواشناسی سطح زرد جوی توسط اداره‌کل هواشناسی سیستان و بلوچستان از پیش‌بینی وزش باد شدید برای مناطق شمالی، نوار شرقی و غرب استان خبر داد.

رئیس اداره پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا استان سیستان و بلوچستان گفت: از صبح پنجشنبه تا شب شنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه، وزش باد شدید و گرد و خاک در شمال استان، نوار شرقی و غرب رخ خواهد داد و شدت وزش باد برای پنجشنبه شب و روز جمعه پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: توصیه می‌شود در این مدت به نکات بهداشتی و استفاده از ماسک در زمان غبار آلود شدن هوا توجه، از سفرهای غیرضروری پرهیز و از پوشش گلخانه‌ها و سقف‌های موقت محافظت شود، همچنین برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وزش باد شدید در سیستان و بلوچستان
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • ساخت ۱۰ المان آجری در مراغه
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد