Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از راه‌ها و ابزارهای قدرتمند جهت بهبود راندمان کارکنان و همین‌طور کمک به توسعه عملکرد آن‌ها، طراحی متفکرانه محیط کار هست. تغییر در محیط کار، طراحی فضایی جدید و استفاده از وسایل مناسب علاوه بر بهبود راندمان کارمندان سلامت و رفاه کارکنان را نیز در بر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آفن، اگر به خاطر داشته باشید در زمان‌های گذشته، چیدمان شرکت‌ها به‌گونه‌ای بود که همه افراد در اتاق‌های جداگانه به‌صورت تک‌نفری و یا ۲ نفری حضورداشته و مشغول به انجام کار بودند؛ اما این روزها در شرکت‌های مختلف (به‌خصوص شرکت‌ها خصوصی) کارها بیشتر به‌صورت گروهی انجام می‌شود و به همین خاطر دیگر اتاقی مجزا وجود نداشته و کارمندان در فضایی مشترک مشغول به انجام کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کشورهای مدرن بسیاری از شرکت‌های بزرگ همواره در حال تکامل محیط اداری خود هستند و هدف هر یک از آن‌ها از انجام این کار علاوه برداشتن محیطی زیبا و کارآمد، افزایش بهره‌وری کارمندان هست. اگر قصد مدرن کردن محیط اداری خود را دارید ابتدا بهتر است به تغییر در طراحی دکوراسیون و همین‌طور مبلمان اداری خود توجه کنید.

مشاوران شما در مبلمان اداری آفن با ارائه این توضیحات در نظر دارند تا بهترین روش‌های طراحی و تغییر در دکوراسیون محیط اداری را به شما معرفی کرده تا با مطالعه آن بتوانید با هزینه‌ای مناسب بهترین طراحی‌ها را برای محیط شرکت و کارمندان خود ارائه دهید.

بهترین ایده‌ها برای داشتن محیط اداری پویا

برای طراحی دکوراسیون داخلی خود می‌توانید از طراحان مجرب راهنمایی خواسته تا با توجه به ایده‌هایی که ارائه می‌دهند دکوراسیون داخلی شرکت خود را تغییر داده و مدرن کنید. همچنین بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی معتقدند برای داشتن محیط اداری فعال و پویا علاوه بر اینکه می‌توانید نسبت به تغییر دکوراسیون داخلی خود اقدام کنید، بهتر است تا دستی بر سر و روی مبلمان اداری خود نیز بکشید. قطعا همه شما می‌دانید که داشتن مبلمان اداری مدرن استاندارد باعث حفظ سلامتی و بهبود کیفیت کاری کارمندان نیز خواهد شد.

بهتر است بعد از تغییراتی که در دکوراسیون داخلی خود ایجاد کردید، مبلمان اداری شرکت را مانند میزهای اداری و همین‌طور صندلی‌های اداری نیز تعویض کنید. این تغییر باید به‌گونه‌ای بوده تا علاوه بر اینکه با دکوراسیون داخلی شرکت تناسب داشته باشد، باید کارمندان به هنگام استفاده از میز کارشناسی مدرن خود احساس راحتی داشته باشند.

از ویژگی‌هایی که به هنگام خرید اینترنتی مبلمان اداری باید به آن‌ها توجه کنید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· مبلمان اداری که انتخاب می‌کنید، باید استاندارد بوده و راحت و ارگونومیک باشد.

· مبلمان اداری باید به‌گونه‌ای باشد که اگر حتی با محدودیت فضا مواجه بودید کارکنان بتوانند به‌راحتی از آن استفاده کنند.

· مبلمان اداری انتخاب‌شده با دکوراسیون داخلی هم‌خوان باشد تا فضای دل‌نشینی هم برای کارمندان، مشتریان و هم برای مراجعه‌کنندگان فراهم کند.

استفاده از میز کارشناسی مناسب برای محیط اداری مدرن

وقتی در یک فضا مانند فضای اتاق مدیریت، تجهیزات اداری مانند میز مدیریت با توجه به کیفیت و با خلاقیت انتخاب و طراحی شود، در آن فضا تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. برای اتاق مدیریت نیز می‌توانید از یک میز مدیریت لوکس و لاکچری نیز استفاده کنید. علاوه بر آن استفاده از یک میز مدیریت ام دی اف ساده نیز می‌تواند فضای مدرنی را برای اتاق مدیریت شما ایجاد کند.

طراحی اتاق مدیریت و استفاده از میز مدیریت مناسب برای شرکت‌های مدرن دیگر مواردی که می‌تواند شما را به طراحی محیط اداری مدرن‌تری هدایت کند

همان‌طور که در مطالب بالا گفتیم، تنها با انجام چند تغییر در دکوراسیون داخلی می‌توانید محیط اداری خود را مدرن‌تر کنید. برای مثال اگر شرکت از بودجه‌ای مناسب برخوردار بود، بهتر است محیط اداری خود به سمت تکنولوژی بیشتر سوق دهید. استفاده از تکنولوژی جدید علاوه بر اینکه راندمان کاری شرکت را افزایش می‌دهد، باعث ایجاد هیجان در بین کارمندان و افزایش خلاقیت در آن‌ها خواهد شد.

از دیگر مواردی که برای تغییر در دکوراسیون داخلی محیط شرکت می‌توانید استفاده کنید، هر یک از موارد زیر هست:

· به کار بردن نور کافی و مناسب برای محیط شرکت

· طراحی زیست‌گرا محیط اداری (استفاده از گیاهان ساختمانی)

· بهبود انواع پوشش‌ها، پارتیشن اداری قدیمی در فضای شرکت به پارتیشن اداری مدرن

· محیط شرکت را به‌گونه‌ای طراحی کنید تا تمام پرسنل علاوه برداشتن حس کاری، محیط خانه را در آنجا حس کرده و احساس راحتی کنند.

استفاده از نور و فضای کافی را در دکوراسیون داخلی محیط اداری مدرن فراموش نکنید سخن پایانی

شما عزیزان با مراجعه به وب‌سایت مبلمان اداری آفن به نشانی www.afn-furniture.com علاوه بر اینکه می‌توانید نسبت به خرید مبلمان اداری موردنظر خود اقدام کنید، می‌توانید با تماس با شماره تلفن ۸۳۹۹-۰۲۱ از مشاوران شرکت آذران فضانما در مورد انتخاب مناسب‌ترین و بهترین انواع مبلمان اداری برای محیط‌های اداری مدرن نیز راهنمایی لازم را دریافت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید مبلمان دکوراسیون داخلی محیط اداری خود مبلمان اداری اتاق مدیریت میز مدیریت اداری مدرن گونه ای محیط شرکت برای محیط شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین

مدیر اداره اعتبارات ‎بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با ۵۰ همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

به گزارش ایسنا، مهدی صحابی اظهار کرد: استفاده از ابزارهای نوین تامین مالی در قالب تامین مالی زنجیره ای همچون اوراق گام،کارت اعتباری متصل به اوارق گام، گواهی‌های سپرده عام و خاص و انتشار انواع صکوک از دیگر برنامه‌های بانک مرکزی برای تامین مالی بخش تولید در سال ۱۴۰۳ است.

وی افزود: بانک مرکزی با وجود اینکه موضوع قراردادهای فکتورینگ در قانون بودجه سال جاری درج نشده است اما به منظور حمایت از تولید سهمیه ای ۵۰ همتی به شبکه بانکی ابلاغ کرده است. در این ابلاغیه سهمیه هر بانک از قراردادهای فکتورینگ مشخص شده است. همچنین سهم شرکت‌های دولتی از طریق سامانه «سازمان برنامه و بودجه» و سهم شرکت‌های خصوصی از طریق «وزارت امور اقتصادی و دارایی» تعیین شده است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • تامین سوخت کشاورزان جغتای با فناوری نوین
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • تولید و اجرای انواع پارتیشن اداری مدرن
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • ترسیم نظم نوین منطقه در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ
  • اعلام برنامه‌های بانک مرکزی برای ‎تامین مالی ‎تولید/ حمایت ۳۵۰ همتی با ابزارهای نوین
  • زباله سوزهای مدرن چطور کار می کنند؟ | تجربیات کشورهای مدرن در زمینه مقابله با پسماندهای به درد نخور
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • خانه ای با دکوراسیون ورزشی! (عکس)