Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر محمدرضا عدالتخواه در دیدار جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با اعلام مطلب فوق افزود: 
تجربه و خلوص نیت خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و جانبازان برای اصلاح ذات البین می تواند کمک کار کمیته مصلحین باشد.

وی گفت: از همکاری این عزیزان با دستگاه قضایی در کمیته های مصلحین و معتذرین به منظور فراهم ساختن شرایط صلح و سازش بین طرفین دعوا استقبال می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان همدان خاطرنشان کرد: منافقین از همان نخستین روزهای پیروزی انقلابی اسلامی با اجرای طرح پروژه نفوذ به دنبال تعیین جایگاه برای نفوذی های خود در دستگاه ها و ارگان های اساسی نظام بودند، تا از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب نوپای مردمی استفاده کنند.

وی به نفوذ بنی صدر در صدر دولت و دیگر جنایتکاران منافق، در دستگاه های دیگر اشاره کرد و افزود: ترورهای ناجوانمردهای منافقین در سال ۶۰ بر کسی پوشیده نیست و این سال را، سال خونین انقلاب می نامند.

رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه خون پاک ریخته شده همچون خون شهید حاج قاسم سلیمانی انقلاب اسلامی را در مسیر خود بیمه کرد، اظهار داشت: در آن سال شاهد ترورهای بسیاری بودیم که منجر به شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، شهید رجایی و شهید باهنر و همچنین تعدادی از ائمه جمعه همچون شهید صدوقی و شهید مدنی و یا انسان ها و شهدای وارسته ای از جمله شهیدان، چمران، نامجو، کلاهدوز، محلاتی، و جهان آراء بودیم.

دکتر عدالتخواه به ترور نافرجام آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همان سال اشاره کرد و گفت: خداوند تعالی خواست تا این ذخیره ارزشمند انقلاب برای نظام بماند و این گونه بیش از ۳۰ سال در برابر توطئه های همه جانبه دشمنان کشتی انقلاب را با درایت تمام هدایت کند.

وی با بیان اینکه امروز اقتدار انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا و از خودگذشتگی ها و رشادت های جانبازان و ایثارگران است، تصریح کرد: این مسئله وطیفه ما را سنگین تر کرده که باید همیشه و در همه حال پاسدار خون شهدا و رشادت های ایثارگران و جانبازان باشیم که خالصانه در راه دین و انقلاب ایثار کردند.

عدالتخواه به تشکیل ستاد تألیف قلوب و کمیته های مصلحین و معتذرین به عنوان کمیته های معین این ستاد نیز پرداخت و گفت: بی تردید جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس با آن خلوص نیت همیشگی که دارند می توانند در مساجد، محله ها و صنوف مختلف حضور یابند و با کلام شیوای خود به حل اختلافات موجود در بین مردم بپردازند.

46

کد خبر 1404722

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟

محمود پاکدل در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال ۱۴۰۳، حقوقشان را در فروردین با افزایش ۳۵ درصدی دریفت کردند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص افزایش  حقوق سه دسته از ایثارگران به تسنیم، گفت: همانطور که در خبرها نیز اعلام شد: دریافت کنندگان حق پرستاری بنیاد شهید در سال 1403، حقوقشان را در فروردین با افزایش 35 درصدی دریفت کردند. 

وی گفت: این افزایش شامل همه طیف های مشمول حق پرستاری اعم از والدین شهدا، همسران شهدا، جانبازان و ... بود که به مبلغی بیش از 7 میلیون تومان رسید و در مجموع 138 هزار نفر این حقوق را دریافت کردند. 

موارد تسری مزایا و امتیازات قوانین ایثارگران مشخص شد

پاکدل گفت: والدین شهدا نیز در سال جدید حقوقشان از 7 میلیون تومان به 15 میلیون تومان، افزایش یافت و علاوه بر آن تمام حقوق بگیران بنیاد شهید و امور ایثارگران طبق مصوبه دولت، حقوقشان 20 درصد افزایش داشته است. 

وی درخصوص برخی دیگر از خبرها که در خصوص حقوق ایثارگران معسر مطرح می شود را نادرست خواند و گفت: متأسفانه برخی رسانه ها خبرها را درست منعکس نمی کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • پایان ۳۸ سال چشم‌انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • پایان ٣٨ سال چشم انتظاری خانواده شهید چابکسری
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد