Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار ساری گفت: ساماندهی گلزار شهدا اقدامی موثر در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و شهرداری با جدیت پای کار است.

به گزارش ایمنا، عباس رجبی اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدای اقدامی مؤثر در راستای ترویج و احیای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی گفت: عزت، افتخار و استقلال کشور و نظام جمهوری اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران در دفاع از سرحدات کشور و آرمان‌های انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ساری افزود: گلزارهای شهدا باید به‌گونه ای ساماندهی شوند که نسل‌های آینده که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند به درک درستی از این حماسه بزرگ ملت ایران و ایثار شهدا و رزمندگان برسند.

رجبی تاکید کرد: شهرداری برای زیبا سازی و ساماندهی گلزار شهدای مرکز مازندران که گنجینه‌ای ارزشمند برای نسل آتی است پای کار بوده و برای تحقق این هدف اهتمام ویژه با همراهی بنیاد شهید ساری دارد.

کد خبر 431185

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان شهرداری شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گلزار شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار

موسی اسماعیل‌پور، قهرمان بدنسازی ایران این روز‌ها با محمدرضا گلزار تمرین می‌کند و در آخرین عکس منتشر شده از این دو نفر با هم در کنار زمین پدل دیده شده‌اند. ورزش پدل یکی از رشته‌های مورد علاقه محمدرضا گلزار است که در فدراسیون نیز سمت دارد.

دیگر خبرها

  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • (عکس) تمرین مشترک قهرمان بدنسازی با محمدرضا گلزار
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برجسته ترین بنیان در ساخت یک جامعه موفق تربیت نسل آینده است
  • فرماندار کهگیلویه از حضور پرشور مردم در اجلاسیه شهدا تقدیر کرد
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • دغدغه اهالی هرمز درباره گلزار شهدا چه زمانی رفع می‌شود؟