Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: ۶۴ واحد مسکونی در راستای کمک به محرومان و سیل زدگان پلدختر با همکاری سپاه استان قم در پلدختر افتتاح شد.

سردار سید محمد تقی شاهچراغی روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این واحدها در روستای زورانتل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در پلدختراظهار داشت: ۳۵ واحد مسکونی از این تعداد در روستای زورانتل، ۲۸ واحد در روستای ابراهیم آباد بخش معمولان و یک واحد در راستای کمک به محرومان  در روستای مورانی بخش مرکزی پلدختر احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان قم پس از سیلاب فروردین  پارسال به عنوان معین استان لرستان در راستای کمک به سیل زدگان و محرومان برای احداث ۹۷ واحد مسکونی بلافاصله وارد عمل شد.

فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت :بر این اساس قرارگاهی تحت عنوان حضرت معصومه (س) جهت تقسیم وظایف در راستای احداث واحدهای مسکونی در کمک به سیل زدگان لرستان در شهرستان چگنی تشکیل شد.

 وی افزود: بیش از ۳۳ واحد مسکونی در شهرستان چگنی استان لرستان از این واحدها بهمن ماه 1398 تکمیل و تحویل مردم شده است.

 شاهچراغی با بیان اینکه این واحدها در ۲۲ روستای استان لرستان احداث می‌شود یادآور شد: واحدهای احداثی در روستای ابراهیم آباد بخش معمولان پلدختر در نیمه مرداد ماه سال جاری تحویل مردم داده می شود و 35 واحد مسکونی در روستای زورانتل امروز افتتاح شد.

 وی افزود: صفر تا 100 ساخت این واحدهای مسکونی ۸۵ متری به عهده قرارگاه سازندگی با ۱۲ میلیون تومان هزینه است.

 فرمانده سپاه حضرت علی بن ابیطالب(ع)  استان قم گفت: مبلغ 6 میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان این میزان هزینه آورده تسهیلات دولت و پنج میلیارد و 700 میلیون تومان آن کمک مردمی است که به ازای هر متر مربع یک و نیم میلیون تومان هزینه شده می‌شود.

وی افزود: حدود ۲ میلیارد تومان از این مبلغ صرف احداث واحدهای مسکونی در روستای «زورانتل» پلدختر شده است.

در این مراسم همچنین با حضور سردار کشکولی یک واحد از این واحدهای احداثی کمک مردم قم به سیل زدگان پلدختر در روستای مورانی در کمک به محرومان افتتاح شد.

در این مراسم که در روستای «زورانتل» برگزار شد با حضور آیت الله سیدمحمد سعیدی نماینده تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (س)، حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان ،نماینده مردم پل‌دختر و فرمانده سپاه ناحیه پلدختر حضور داشتند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قم واحد مسکونی سپاه استان لرستان سپاه قم فرمانده سپاه حضرت میلیون تومان استان لرستان واحد مسکونی سیل زدگان استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم

استاندار فارس با اشاره به سیاست و تلاش دولت مردمی سیزدهم برای حمایت از اقتصاد طبقه کارگری گفت: در همین زمینه، مدیریت ارشد فارس سیاست احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر در شیراز گفت: بر اساس تفاهمنامه اداره کل راه و شهرسازی و مجتمع‌های تولیدی، دولت متعهد به پرداخت تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی ساخت مسکن شده و سایر هزینه‌های احداث به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال نیز توسط صاحبان صنایع و با حمایت بانک‌ها پرداخت می‌شود.

وی حیات اقتصادی کشور را وابسته به تلاش کارگران دانست و افزود: سیاستگذاری دولت در جهت حمایت از معیشت، مسکن، درمان و سایر نیاز‌های طبقه کارگر است.

استاندار فارس بر لزوم ایجاد اشتغال برای افراد تحصیل کرده تاکید کرد و ادامه داد: حداقل ۲۵ درصد از سهمیه اشتغالزایی استان باید به دانش آموختگان با مدارج عالی تحصیلی اختصاص یابد.

ایمانیه افزود: فعالسازی کارخانه‌های راکد و نیمه راکد در سال ۱۴۰۲ اقدامی مهم بود که موجب احیا و ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد شد و امروز حتی برخی واحد‌های تولیدی استان با کمبود نیروی کار مواجه هستند.

وی اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سهمیه اشتغالزایی فارس بالاتر از ۱۰۰ درصد به ثبت رسید و برای سال جاری نیز تحقق بیش از میزان تعیین شده هدف‌گذاری شده است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به راه‌اندازی تعاونی‌های مصرف کارخانه‌ها و مجتمع‌های تولیدی گفت: هدف از اتخاذ چنین تصمیمی کاهش نقش واسطه‌ها است.

ایمانیه فعالسازی این تعاونی‌ها را راهگشا دانست و افزود: استان فارس بیشترین تولیدات در عرصه محصولات کشاورزی را دارد و کارگران نباید هزینه‌های گزافی که از تولید تا فروش به کالا افزوده می‌شود را متحمل شوند.

دیگر خبرها

  • ساخت ۴۶ واحد مسکن محرومان در ۲ بخش سنگر و کوچصفهان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • ۳۹۳۹ واحد مسکونی در بندرلنگه احداث می‌شود
  • ادامه ارسال کمک‌های امدادی سپاه‌ به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات بزرگ فارس
  • حمایت از احداث واحد‌های مسکونی در محدوده کارخانجات فارس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران