Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار اصفهان گفت: اجاره بهای واحدهای مسکونی در تهران تا ۲۵ درصد، کلان شهرها منجمله اصفهان تا ۲۰ درصد و بقیه شهرها تا ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، عباس رضایی روز یکشنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با حضور رییس جمهوری از طریق ویدیو کنفرانس افزود: این تمدید افزایش اجاره بهای مسکن تا سه ماه بعد از اعلام پایان کرونا توسط وزارت بهداشت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: امروز ۲ بحث مهم در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شد که یکی الزام استفاده از ماسک و دیگری در خصوص اجاره بهای واحدهای مسکن بود.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه متاسفانه طی ۲ ماه اخیر شاهد افزایش قیمت در ابعاد مختلف زمین، مسکن و اجاره بها بودیم، تصریح کرد: این افزایش قیمت،فشار بر مردم و مستاجران وارد کرد.

وی گفت: تمامی قراردادها از جمله اجاره، خرید، پیش فروش،پیش خرید و رهن همه باید در سامانه ثبت و کد رهگیری اخذ شود که این مهم از الزامات امروز ستاد ملی مقابله با کرونا بود.

 رضایی از مالک و یا مالکان مسکن خواست در صورت امکان، اجاره بها بر مبنای قرارداد سال قبل منعقد شود تا اجاره نشین‌ها در شرایط امروزی با مشکلات کمتری مواجه شوند.

 از ۱۵ تیرماه استفاده از ماسک در مجامع عمومی اجباری است

استاندار اصفهان با اشاره به استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اضافه کرد: در برخی از استان‌ها که شرایط عادی بوده متاسفانه با وضعیت قرمز مواجه شدند که دلیل آن تجمع بی جهت بوده است.

رضایی گفت: در جلسه امروز قرار شد شیوه نامه دستورالعمل الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط وزارت بهداشت تنظیم شود.

وی استفاده از ماسک را احترام به سلامت دیگران دانست و خاطرنشان کرد: از مردم اصفهان انتظار است در راستای استفاده از ماسک پیشگام باشند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مسکن استانداری اصفهان کرونا اجاره خانه مسکن 25 متری استفاده از ماسک اجاره بهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز

بهای نیم سکه امروز (پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) بدون تغییر ماند، در حالی که بهای سایر انواع سکه با افزایش اندک همراه بود.

به گزارش مشرق، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز (پنجشنبه) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، رشد ۱۰۰ هزار تومانی داشت و به ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه بدون تغییر نسبت به چهارشنبه، ۲۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ربع سکه با رشد ۲۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی با ۱۰۰ هزار تومان افزایش، هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۱ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۵۸ هزار تومان معامله شد.

امروز همچنین بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی به ۲ هزار و ۲۹۹ دلار رسید که نسبت به روز گذشته پنج دلار کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • رشد اندک بهای سکه و ثبات قیمت نیم سکه در معاملات امروز
  • الزام نقره داغ کردن مالیاتی احتکارکنندگان مسکن
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • الزام ثبت قرار داد اجاره در سامانه خودنویس
  • حال مستأجران بهتر می شود؟!
  • سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت
  • ۶ برنامه برای کنترل بازار اجاره
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن