Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:47:58 GMT

توصیف کریم از پاس گل شاهکارش به کاسیمیرو

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۰۸۲

توصیف کریم از پاس گل شاهکارش به کاسیمیرو

کریم بنزما شب گذشته پاس گلی استثنایی به کاسیمیرو داد تا تنها گل بازی رئال و اسپانیول، اینگونه رقم بخورد.

به گزارش "ورزش سه"، کریم بنزما یک بار دیگر برای رئال شاهکار کرد و بسیاری برد شب گذشته رئال برابر اسپانیول را به نام او نوشته اند. هرچند بنزما گل سه امتیازی را نزد ولی روی پاس پشت پای او بود که کاسیمیرو توانست رئال را در دقیقه 45 بازی به گل پیروزی بخش برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره فرانسوی به فاصله شش هفته تا پایان لالیگا، 17 گل به ثمر رسانده و پشت سر مسی، دومین گلزن برتر لالیگاست.

 

 

 

 

کریم در پایان بازی و در مورد پاس گلش گفت:« حرکت خوبی بود ولی مهم گل کاسیمیرو بود که کار را تمام کرد. در واقع پاس من خوب بود ولی مهم این بود که تبدیل به گل شود. این یک سه امتیاز بسیار مهم در یک بازی دشوار بود. در نهایت برنده شدیم و بسیار خوشحالم.

برای من فوتبال یعنی همین. یک لحظه به ذهنم رسید که آنگونه پاس بدهم. دید من به فوتبال اینطور است. کاسیمیرو را ندیده بودم ولی می دانستم که پشت سرم قرار دارد و حرکت من را می خواند.»

 

دو امتیاز برتری به بارسا:« این فاصله امتیازی خیلی مهم است. نمی خواهم بگویم که به بارسا نگاه نمی کنیم و واضح است که نتایج آنها را تعقیب می کنیم ولی بیشتر روی خودمان تمرکز داریم. هنوز شش بازی باقیمانده و هر کدام شان مثل فینال است. بهتر از بارساییم؟ در این مورد صحبت نمی کنم. شرایط ما خوب است و باید همینطور تا پایان ادامه دهیم. قهرمانی ما هنوز قطعی نشده است.»

 

 

کریم بنزما کاسمیرو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما کاسمیرو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در بازی هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با دو گل هری کین موفق شد با نتیجه 2-1 برنده شود.

هری کین با آمار امشب به 400 گل زده در دوران حرفه‌ای خود رسید و روزهای درخشانی را در ترکیب تیم آلمانی سپری می‌کند.

کاپیتان تیم ملی انگلیس باید برای بازی حساس روز سه شنبه آماده شد. او و هم تیمی هایش در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید روز سه شنبه از رئال مادرید میزبانی کنند.

هری کین در مورد برتری تیمش در بازی امشب گفت:"عملکرد خوبی داشتیم، به خصوص در نیمه اول بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. وقت در نیمه اول بازی مساوی تمام شد کمی ناراحت بودیم چون چند موقعیت خوب داشتیم. در کل بازی سختی بود اما برد خوبی بود و حفظ شتاب مهم است."

بازی مقابل رئال مادرید؟

امیدوارم بتوانیم این اعتماد به نفس را در بازی سه شنبه هم داشته باشیم. اکنون تمام تمرکز تمام تیم روی بازی مقابل رئال است. بازی سختی خواهد بود، ما باید مانند سطحی که از خود مقابل آرسنال نشان دادیم، بازی کنیم یا حتی بهتر از آن. رئال تیم فوق العاده‌ای دارد و افتخارات زیادی در این رقابت‌ها دارد. واقعا مشتاق جو عالی طرفداران در ورزشگاه برای این بازی هستم.

چند گل مقابل رئال مادرید می‌زنی؟

امیدوارم چند گل بزنم. من در فرم خوبی هستم و اعتماد به نفس دارم. اگر هم تیمی‌هایم مانند تمام فصل به من کمک کنند، این کار را انجام خواهم داد.

جود بلینگام؟

او فصل فوق العاده‌ای را پشت سر می‌گذارد. اما او در دو بازی مقابل ما اینطور نخواهد بود.کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!

دیگر خبرها

  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • توصیف جالب سوگل طهماسبی از مردم اهواز (فیلم)
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • کری هری کین برای رئال: رو فرم باشم، چند گل میزنم!
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏