Web Analytics Made Easy - Statcounter

میلاد جهانی، بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی شب گذشته تیمش برابر پارس جنوبی جم اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و می‌دانستیم که پارس جنوبی تیم دونده‌ای است و به خوبی این تیم را آنالیز کرده بودیم. خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواخر نیمه دوم تا حدودی کنترل بازی را از دست دادیم و حریف روی دروازه ما فشار آورد. این برد را به هواداران تبریک می‌گویم زیرا بدون آن‌ها فوتبال معنی ندارد.  

بازیکن صنعت نفت در پاسخ به این سوال که این تیم می‌تواند سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند گفت: کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور از دسترس نیست و همه ما برای رسیدن به این هدف با هم متحد شدیم. اگر بتوانیم تراکتور را ببریم تا رده سوم صعود می‌کنیم، اما همه چیز به شرایط مالی بستگی دارد و مسئولان باید کمک کنند تا اوضاع باشگاه سر و سامان بگیرد. در حال حاضر شرایط خیلی سختی داریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد و بازیکنان باید تمرکز کافی داشته باشند. اگر بتوانیم با همین روند کار کنیم، می‌توانیم سهمیه بگیریم.  

او درباره بازی هفته بعد تیمش برابر تراکتور گفت: ما بازی خیلی سختی برابر تراکتور داریم. آن‌ها هفته قبل باختند و برابر ما باانگیزه ظاهر می‌شوند تا در بالای جدول بمانند. امروز ریکاوری داریم و باید ببینیم کادرفنی برای بازی با تراکتور چه برنامه‌ای دارد. امیدوارم این تیم را ببریم یا حداقل یک مساوی بگیریم. نباید به راحتی امتیاز از دست بدهیم.

بیشتر بخوانید:

سراج: برابر تراکتور امتیاز می‌گیریم/ فقط به خاطر هواداران بازی می‌کنیم

جهانی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی این تیم برابر پارس جنوبی جم، شیوه نامه های بهداشتی رعایت شد گفت: تمام دستورالعمل ها رعایت شد و به توصیه‌های پزشکی عمل کردیم. فاصله گذاری اجتماعی به خوبی رعایت شد و تمام تشریفاتی که پیش از بازی وجود داشت، به دلیل رعایت مسائل بهداشتی انجام نشد و حتی عکس تیمی هم نگرفتیم. به اعتقاد من هیچ مشکلی وجود نداشت و همه شیوه نامه ها به خوبی رعایت شد.  

بازیکن صنعت نفت در واکنش به این که گفته می‌شود امکان رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حین بازی وجود ندارد گفت: از اعضای تیم‌ها تست کرونا گرفته شده و با دستگاه تب سنج، میزان تب اندازه گیری می‌شود. اکنون همه چیز به روال عادی بازگشته و همه مجالس برگزار می‌شود و حتی بازار‌ها هم باز شده است.  

او درباره مشکلات مالی تیمش گفت: قرار بود پیش از آغاز بازی‌ها ۲۰ درصد دیگر بگیریم تا جمع دریافتی‌های ما به ۷۰ درصد برسد. هنوز پولی نگرفتیم و باید ببینیم چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. باشگاه از نظر مالی مشکلات فراوانی دارد و برای تهیه آب معدنی هم با مشکلات زیادی مواجه هستیم. شرایط خیلی سختی داریم و با این وجود به تلاش هایمان ادامه می‌دهیم، اما هیچ یک از مسئولان نمی‌پرسند چه مشکلی دارید. مدیرعامل باشگاه برای برطرف کردن مشکلات تلاش می‌کند، اما او تنها است و به تنهایی نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.  

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت نفت ابادان لیگ برتر فوتبال رعایت شد صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن در آلیانز به تساوی 2-2 رسید. گل دقیقه 83 وینیسیوس از روی نقطه پنالتی باعث شد رئال از شکست فرار کند و حالا در شرایطی بهتر به بازی برگشت خواهد رسید.

یک مساوی در آلیانز هرگز برای رئال و هیچ تیم دیگری یک نتیجه بد نیست. رئال که در سه دوره متوالی در سال های 2014، 2017 و 2018 توانسته بایرن را از لیگ قهرمانان کنار بزند، چهارشنبه شب در برنابئو می تواند تاریخ را تکرار کند. تاریخی که در سمت رئال نیز قرار دارد.

طبق آمار، رئال در 23 مورد از 24 باری که در بازی رفت مراحل حذفی لیگ قهرمانان در خانه حریف به تساوی رسیده، در بازی برگشت موفق به صعود شده است. این نشان می دهد بایرن در بازی برگشت چه کار دشواری پیش رو دارد.

تنها در سال 1991 بود که رئال در یک چهارم نهایی بعد از تساوی در روسیه برابر اسپارتاک مسکو، در بازی برگشت 1-3 بازنده شد و نتوانست صعود کند. در آن سال ستاره سرخ بلگراد با پیروزی در ضربات پنالتی برابر مارسی قهرمان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم
  • برنابئوی امن: آماری که بایرن را می‌ترساند
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود