Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با مدیرکل و مسئولان اوقاف و امور خیریه استان سمنان به مناسبت دهه کرامت با اشاره به ضرورت ارتقای جایگاه امامزاده‌ها در سطح استان گفت: مردم باید به فلسفه زیارت امامزادگان توجه داشته باشند و برای زیارت مرقد مطهر این بزرگواران اهتمام بورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه وجود امامزادگان پر تعداد در تمامی استان نشان می‌دهد که مردم این منطقه دارای تدین و ولایتمداری ویژه‌ای هستند ابراز کرد: یکی از ویژگی‌های مردم استان این است که به همجواری با این امامزادگان افتخار می‌کنند.

امام جمعه سمنان با اشاره به قرارگیری این استان در میان مسیر حرم تا حرم و به خصوص نزدیک به حرم امام رضا (ع) بیان کرد: مردم استان سمنان مهر خدمت رسانی به زائران علی بن موسی‌الرضا (ع) را بر سینه دارند و به این امر افتخار می‌کنند.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه استان سمنان امتیازات زیادی دارد ابراز کرد: یکی از بارزترین این امتیازات، وجود امامزادگان بزرگواری است.

او با بیان اینکه مردم از برکات وجودی امامزاده‌های استان سمنان برخوردار هستند تاکید کرد: حرم امن این امامزادگان، مورد اعتماد مردم استان است و در مشکلات و غم و شادی پناهگاه محسوب می‌شود که پیر و جوان به آنجا پناه می‌برند.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه عمران و آبادانی بقاع متبرکه سطح استان نیاز است گفت: مردم استان سمنان ارادت و توجه خوبی به امامزادگان دارند و لازم است مانند گذشته برای ایجاد بستر‌های بهتر در راستای ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی در بقاع متبرکه به‌خصوص امامزادگان در مسیر حضرت رضا (ع) در کنار ادارات اوقاف و امور خیریه باشند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه کرامت امامزادگان اوقاف و امور خیریه ولایتمداری استان سمنان مردم استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

‌به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، احد یوسفی امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در نشست هفتگی کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به نزدیک شدن ششمین سالروز رحلت حجت‌الاسلام غلامرضا حسنی مجاهد نستوه آذربایجان، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌ریزی‌های جامع و کامل برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و شایسته‌تر و در شأن ششمین سالگرد ارتحال مجاهد نستوه حاج شیخ غلامرضا حسنی اهتمام ویژه داشته باشد.

وی با انتقاد از نحوه نگهداری و بازرسی دوره‌ای تابلوهای تصاویر شهدا در پل‌های سطح شهر و ورودی‌های شهر افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری باید به وظایف خود بعد از نصب تابلوهای مزین به تصاویر شهدای والامقام در پل‌های سطح شهر و ورودی شهر اعم از نگهداشت و بازرسی‌های مستمر توجه ویژه داشته باشد و رفع آسیب‌دیدگی و خرابی تابلوها در اسرع وقت در دستور کار قرار داده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه در بخشی از سخنان خود با اشاره به ضرورت افزایش تعاملات و همکاری بین تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری برای حل مشکلات شهر و شهروندان گفت: باید به اهمیت تعاملات و افزایش هم‌افزایی در تمامی سازمان‌ها و مناطق مجموعه مدیریت شهری در راستای توسعه خدمات عمرانی و افزایش سطح رفاهی شهروندان توجه شود.

یوسفی با اشاره به اینکه تمامی پرسنل شهرداری باید به مشکلات موجود در سطح شهر نگاه مسئولانه داشته باشند، ادامه داد: سازمان فرهنگی با ارائه برنامه‌های پیشنهادی و با تهیه بسترهای فرهنگی لازم برای افزایش حس مسئولیت‌پذیری و عدم بی‌تفاوتی در مشکلات شهری در تمامی پرسنل و در زمینه شناسایی و انتقال کم و کاستی‌ها در سطح شهر به سازمان‌های مرتبط در راستای حل اهتمام ویژه داشته باشد.

وی در پایان با بیان اینکه پرسنل شهرداری گوش شنوا و چشم بینای مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی در موضوعات شهری حتی غیر مرتبط کاری پرسنل و مدیران شهرداری غیر قابل قبول بوده و شهرداری می‌تواند از ظرفیت مهم قریب به پنج هزار نیروی انسانی در راستای شناسایی و حل مشکلات مدیریت شهری به نحو احسن استفاده کند.

کد خبر 751219

دیگر خبرها

  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان
  • اهتمام مجالس آسیا به‌ تقویت ابعاد نظارت همگانی
  • ملاقات وزرای خارجه ایران و مصر در گامبیا/ اهتمام قاهره برای تداوم گفتگو با تهران
  • اهتمام ویژه «الازهر» مصر برای گفت‌وگوی بین مذاهب تهران و قاهره
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • ۵۳ نکته از نامه‌ای برای زندگی