Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: باید زمان نقل و انتقالات را طوری تعیین کنیم که در چند هفته ابتدایی لیگ بیستم، پنجره باشگاه‌ها باز باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فریبرز محمودزاده در جمع خبرنگاران درباره جلسه‌ای که امروز (دوشنبه) در فدراسیون فوتبال برگزار شد، اظهار داشت: این دومین جلسه‌ای است که بر اساس پیشنهادات فیفا در مورد نرم‌افزار و شبکه نقل و انتقالات مطرح شده بود، تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مکانیسم هر باشگاهی اطلاعات خود را ثبت می‌کند و این کار برای موضوعاتی مثل حق رشد مفید است. ما نرم‌افزار ملی خود در این مورد را به فیفا معرفی کردیم و باید به این نهاد متصل شود.

وی در خصوص حق رشد باشگاه‌ها، افزود: مکانیسم حق رشد مشمول سن نمی‌شود و بازیکنانی مثل سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در هر سنی و در هر تیمی که باشند، باشگاه پرورش دهنده آن‌ها می‌تواند حق رشد خود را دریافت کند؛ بنابراین در آینده شاهد درآمد‌های چشمگیر باشگاه‌های ایرانی از طریق حق رشد باشند به شرطی که به درستی در نرم‌افزار ثبت شود.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال پیرامون پیشنهادات ارائه شده از سوی فیفا، گفت: فیفا به دلیل شرایط خاص کرونا پیشنهادی داده که یک بازیکن می‌تواند در طول فصل، سه بار تیم عوض کند که سازمان لیگ این پیشنهاد را بررسی می‌کند.

محمودزاده در پایان در مورد زمان نقل و انتقالات فصل بعد، خاطرنشان کرد: زمانی‌که تقویم لیگ بیستم اعلام شود، بعد از آن زمان نقل و انتقالات را اعلام می‌کنیم. باید این بازه را در زمانی تعیین کنیم که تا هفته سوم لیگ بیستم، پنجره نقل و انتقالات باز باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا سردار آزمون زمان نقل و انتقالات لیگ بیستم حق رشد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا

فوتبال اسپانیا به دلیل مداخله دولت در آستانه «محرومیت بزرگ» قرار دارد.

به گزارش فارس؛ «پیامد مرگبار در انتظار فوتبال اسپانیا به خاطر مداخله دولت»، این گزارش امروز (دوشنبه) نشریه آس اسپانیا از دخالت وزارت ورزش این کشور در امور فدراسیون فوتبال است.

طبق قانون فیفا هیچ دولتی حق ندارد که در امور فوتبال دخالت کند در غیر این صورت فوتبال آن کشور تعلیق و از حضور در تمامی مسابقات بین المللی محروم می شود.

پیش از این کشورهایی مثل کنیا و زیمباوه به دلیل مداخله دولت در امور فوتبال محروم شدند.

فیفا با مداخله دولت ها در امور فوتبال به صورت جدی برخورد می کند و در این زمینه به هیچ وجه کوتاه نمی آید.

نشریه آس گزارش می‌دهد که «فیفا و یوفا با ارسال نامه ای تهدیدآمیز به وزارت ورزش اسپانیا» خواهان توضیح ایجاد کمیسیونی در فدراسیون این کشور شدند که این کمیسون را «مصادق دخالت دولت در فوتبال می‌دانند».

بر اساس گزارش رسانه مادریدی، وزارت ورزش اسپانیا «یک هفته زمان دارد» تا درباره ایجاد این کمیسیون روشنگری کند در غیر این صورت «خطر محرومیت تیم ملی اسپانیا از یورو و محرومیت رئال و بارسلونا» از لیگ قهرمانان وجود دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۳ هزار بسیجی لرستانی به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند
  • هشدار فیفا به محرومیت رئال، بارسا و تیم ملی اسپانیا
  • تولید کیت‌های استخراج DNA با یک‌بیستم قیمت نمونه اروپایی
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • تبریک اینستاگرامی رییس فیفا به قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران
  • زمان پرداخت «مالیات بر عایدی سرمایه» تعیین شد
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • محمودزاده: موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان «آزمون‌ آموزگاری»/ مراحل گزینش و مدارک امتیازآور