Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@06:56:33 GMT

معصومی: داور در اخراج من سخت گیری کرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۸۷۸

عرفان معصومی یکی از بازیکنان خوب و بدون حاشیه نساجی بشمار می رود که در بازی با تراکتور هم در جلوی خط دفاعی و در کنار میری شب خوب و کم اشتباهی را پشت سر گذاشت. 

به گزارش"ورزش سه"، عرفان معصومی 24 ساله که بعد از جدایی میلاد سرلک فرصت بیشتری برای حضور در ترکیب نساجی پیدا کرده حالا در این تیم به مهره قابل اتکایی تبدیل شده و یکی از مهره های اصلی محمود فکری بحساب می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته او به دلیل کارت قرمزی که در بازی با تراکتور دریافت کرد در بازی بعدی تیمش غایب خواهد بود. 

 

عرفان در خصوص بازی با تراکتور گفت: بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. درخانه حریف بازی می کردیم و حریف تیم بزرگ و پرمهره تراکتور بود. در همان دقایق ابتدایی بازی به گل رسیدیم و این موجب شد حریف از همان ابتدای بازی روی دروازه ما پرفشار بازی کند. ما با ایده هایی که کادر فنی تعریف کرده بود به خوبی توانستیم بازی تراکتور را مهار کنیم. جز در یکی دو صحنه که به تیم حریف موقعیت دادیم در دیگر صحنه ها به خوبی بازی را کنترل کردیم و در نهایت دومین هفته متوالی در تبریز به پیروزی دست پیدا کردیم. باید به این نکته اشاره کنم که در این بازی شایسته پیروزی بودیم. جدا از تلاش فراوانی که دراین بازی داشتیم نزدیک به چند ماه است که سفت و سخت به صورت انفرادی و گروهی تمرین کردیم و از هر نظر برای پیروزی در این بازی آماده شده بودیم. 

 

 

عرفان در خصوص تغییر و تحولاتی که کادر فنی جدید در تیم ایجاد کرده؛ گفت: کادر فنی گذشته هم برای تیم و تک تک بچه ها زحمت کشید. آقای فکری هم پیش از بازی با ماشین سازی به اردوی ما ملحق شد. در دو سه ماه اخیر فرصت خوبی برای کادر فنی جدید بود که شناخت خوبی نسبت به تیم پیدا کند  و بتوانند ایده های خودرا در تمرینات پیاده کنند. ما تلاش خواهیم کرد بازی به بازی بهتر شویم و در نهایت در جایگاهی قرار بگیریم که شایسته اش هستیم. 

 

هافبک دفاعی تیم نساجی در پاسخ به این سوال که آیا ازعملکرد خودش در این بازی راضی است و دلیل دریافت کارت قرمز از داور چه بوده؟ گفت: دوست ندارم در مورد خودم حرفی بزنم. دراین باره باید کادر فنی نظر بدهند. من همواره سعی می کنم به توصیه های کادر فنی گوش دهم و با همه توان بازی کنم. اما در خصوص اخطارهایی که در این بازی دریافت کردم باید بگویم در صحنه اخطار اول بی ملاحظی کردم اما داور در دادن کارت زرد دوم به من سخت گیری کرد. به همین خاطر یک جلسه محروم شدم و در بازی بعدی که مقابل فولاد خواهد بود در کنار تیم نیستم. خیلی دوست داشتم در این بازی به زمین می آمدم. 

 

عرفان که با این نمایش ها می رود در لیگ برتر به یکی از بازیکنان مورد بحث تبدیل شود حرف هایش را این چنین به پایان برد: از آقای حدادیان – مالک باشگاه و هم چنین آقای امیری مدیر عامل باشگاه تشکر می کنم به این خاطر که در روزهای کرونایی پرواز رفت و برگشتمان چارتر بود. از خانواده ام به خصوص پدر و مادرم تشکر می کنم که در همه این سال ها برای من زحمت کشیدند. مدیون آنها هستم. به خصوص پدرم که مربی من بوده و همواره من را راهنمایی می کند. امیدوارم با دعای خیر آنها و هم چنین تلاشی که می کنم به جایگاه بالاتری برسم.

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته سی‌وهشتم لیگ دسته دوم فوتبال اسپانیا با یک حاشیه همراه بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت. روز گذشته (شنبه) تیم‌های فوتبال راسینگ سانتاندر و الچه به میزبان راسینگ به مصاف هم رفته بودند که در آخرین دقایق آن یک هوادار روی سکوها دچار حمله قلبی شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از نشریه مارکا؛ در این میان اینیگو ساینس ماسا، بازیکن تیم راسینگ که روی نیمکت نشسته بود، زودتر از تیم داوری متوجه اتفاق شد و به همین دلیل فوراً به سراغ خوان کانترو، ناضر مسابقه رفت و از او در کمال ادب و احترام اما با جدیت خواست که دستور توقف بازی را برای رسیدگی به وضعیت هوادار 58 ساله تیم میزبان که گویا دو بار پیاپی دچار حمله قلبی شده بود، صادر کند. میانجیگیری او برای نجات جان هوادار اما در میان بهت و ناباواری با کارت قرمز داور مسابقه، خوان کانترو مواجه شد؛ تصمیمی کاملاً متفاوت از آنچه سایر داوران در شرایط مشابه اتخاد می‌کنند.

مشخص نیست که دلیل داور برای مجازات بازیکن نیمکت‌نشین سانتاندر چه بوده است اما این‌طور به نظر می‌رسد که او فرض را بر این گذاشته که بازیکن در حال مشاجره با ناظر مسابقه است. به هر حال تصمیم او برای اخراج بازیکن پا بر جا مانده که این مسئله مسئولان باشگاه راسینگ را برآن داشته تا نسبت به مجازات بازیکن خود فرجام‌خواهی کنند.

در این بین خوشبختانه با ورود به موقع پزشکان و اجرای عملیات احیا، هوادار تیم راسینگ از مرگ نجات پیدا کرد و به بیمارستان انتقال داده شد. گفته می‌شود که وضعیت این هوادار پایدار است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903183

دیگر خبرها

  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: داور با چه توجیهی روزبه‌چشمی را اخراج نکرد؟!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • سروش رفیعی: به نظر داور احترام می‌گذارم، بی احتیاطی از من بود؛ از هم تیمی‌ها و کادر فنی عذرخواهی می‌کنم / فیلم
  • دیدگاه کارشناس در مورد قضاوت بنیادی فر در بازی نساجی و پرسپولیس
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • عکس‌| اخراج بازیکن به دلیل تلاش برای نجات جان یک هوادار!
  • اخراج سرمربی و کادر فنی تیم بسکتبال لیکرز