Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شیوع ویروس کرونا در یکی از زندان‌های مهم این رژیم و قرنطینه کامل آن خبر می‌دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی در این باره اعلام کرد زندان ریمون یکی از مهم ترین زندان های اسرائیل،بعد از مثبت شدن آزمایش ابتلای چند زندان بان به ویروس کرونا وارد قرنطینه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه عبری زبان اعلام کرد دست کم سه زندانبان این زندان به ویروس کرونا مبتلا شده اند از این رو تمام زندان برای 14 روز در قرنطینه قرار گرفته و ملاقات با زندانیان نیز به حالت تعلیق در آمد.

این خبر در حالی اعلام می شود که مسئولین سازمان های مدافع حقوق اسرای فلسطینی از بی تفاوتی و حتی اهمال کاری عمدی مسئولین زندان های رژیم صهیونیستی در مقابله با شیوع ویروس کرونا در میان اسرای فلسطینی خبر می دهند.

از سوی دیگر آویدگدور لیبرمن(وزیر جنگ اسبق) یکی از سران احزاب مخالف ائتلاف حاکم بر رژیم صهیونیستی به شدت از عملکرد بنیامین نتانیاهو و بنی گانتس در مدیریت بحران شیوع ویروس کرونا انتقاد کرد.

شبکه تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی کان در سایت خود در این رابطه اعلام کرد : آویگدور لیبرمن رئیس حزب یسرائیل بیتنو در مراسم افتتاح نشست این حزب با انتقاد از نخست وزیر و جانشین نخست وزیر تاکید کرد آنها فقط با کسانی تعامل دارند که در مقابل دوربین آنها را دیدار می کنند، اما با بقیه مردم که در سایه بحران کرونا برای بازگشت به شغل های از دسته رفته خود دچار استیصال شده اند، کاری ندارند.

انتهای پیام/

R36361/P/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است

به گزارش قدس آنلاین، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این باره اظهار داشت: ما تمایل به ایجاد یک کشور فلسطینی و از بین بردن این خشونت ۷۰ ساله علیه فلسطینی‌ها داریم.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به رفح نیز تاکید کرد: جامعه بین‌المللی راه حل نظامی در رفح را نمی‌پذیرد و چنین اقدامی منجر به ایجاد یک بحران انسانی در آنجا خواهد شد.

شکری افزود: پیشنهادی برای آتش بس در غزه روی میز است و منتظر تصمیم نهایی اسرائیل و حماس هستیم.

وی همچنین تاکید کرد:ما باید شروطی را وضع کنیم که منجر به مشارکت حماس در ایجاد کشور فلسطینی شود.

وزیر خارجه مصر همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، طبق قوانین بین‌المللی دلیلی برای مقاومت وجود خواهد داشت.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۶ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • تداوم تظاهرات شهرک‌نشینان علیه «نتانیاهو»
  • تمرد سربازان ارتش اسرائیل؛ نیروهای احتیاط حاضر نیستند به رفح حمله کنند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • ساز و کار عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل چگونه است؟
  • شهادت اسیر فلسطینی ۱۰ روز بعد از بازداشت توسط نظامیان صهیونیست
  • تظاهرات هزاران شهرک‌نشین علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • اسیر صهیونیست: احساس می‌کنیم ما را رها کرده‌اید+ فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!