Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ می‌گوید باتوجه به سیستم نرم افزاری که طراحی‌شده است باشگاه‌ها در آینده می‌توانند در ارتباط با بازیکنی که تا قبل از 23 سالگی به باشگاهی دیگر ترنسفر می کند تا پایان دوران فوتبالش از وی منتفع شوند.

به گزارش "ورزش سه"، فریبرزمحمودزاد در ارتباط با جلسه‌ای که امروز در فدراسیون فوتبال برگزارشده است اظهار داشت:« با توجه به اینکه این دومین جلسه‌ای است در خصوص پیشنهادات فیفا در بخش آی تی وسیستم نرم افزاری نقل و انتقالات برگزارشده است فیفا به فدراسیون‌ها اعلام کرده است که اگر سیستم نقل و انتقالات شما براساس سیستم نرم افزاری طراحی نشود باشگاه‌های ایرانی درگرفتن دریافت حق رشد دچار مشکل می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی در ادامه افزود: « با توجه به جلسه گذشته، به فیفا اعلام شد که ما حتی در لیگ دوم دارای سیستم نرم افزاری هستیم. به فیفا اعلام کردیم که سازمان لیگ هیچ مشکلی از این بابت ندارد، هرچند به صورت دستی هم وجود دارد و دوستان ما در فیفا هم از این امر استقبال کردند.»


محمود زاده در باره فواید داشتن سیستم نرم افزاری نقل و انتقالاتی تصریح کرد: «این خودش فواید زیادی در خصوص بازیکنانی که لژیونر می‌شوند دارد. به عنوان نمونه سردار آزمون و جهانبخش اگر به باشگاهی می‌روند این سیستم باعث می‌شود که باشگاه‌های ایرانی بتوانند حق خود را تا پایان دوران فوتبالشان از آنها دریافت کنند. در همین رابطه فیفا به ما اعلام کرده است اگر تا 5 آکتبرما نتوانیم از طریق نرم افزاری که داریم کانکت شویم و ارتباط مستقیم با فیفا برقرار کنیم و گرنه  حق رشد باشگاه‌های ایرانی از بین می‌رود. اما این خبر خوش را به تیم های ایرانی بدهم، چون ما براساس نرم افزار فیفا اقدام می‌کنیم انشائ الله بتوانیم با جلساتی که با سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال روابط بین‌الملل با مدیریت دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار می‌کنیم این کانکت شدن با فیفا را هر چه زودتر برقرار کنیم تا مشکلی از این بابت ما را تهدید نکند.»


وی در ادامه صحبت هایش در همین موضوع بیان کرد: « ببیند حق رشد تا سن 23 سالگی برای انتقال بازیکن مطرح است اما  این مکانیزم مشارکتی سن نمی‌شناسد. یعنی اگر الان آقای جهانبخش تا هر سنی فوتبال بازی کند و به هر باشگاهی برود بخشی از درآمدش به باشگاه‌های سابقش تا قبل از 23 سالگی برمی‌گردد و به‌نوعی می‌توان گفت باوجود این سیستم انقلابی را در درآمدزایی باشگاه‌ها در ترنسفر بازیکنان شاهد خواهیم بود. البته خوشبختانه کمک های سازمان لیگ و فدراسیون هم شامل حال باشگاه‌ها شده است به این دلیل که از طریق همین نرم افزار این مهم انجام می‌شود.»


محمود زاده درباره موضوع بیرانوند و اینکه آیا می تواند تا پایان فصل در پرسپولیس بماند گفت: «فیفا چند مورد را در باره این چنین مسائلی پیشنهاد داده است. اولین نامه‌ای را که فیفا درباره این موارد ارسال کرد درآن گفته بود که تمام باشگاه‌های حال حاضر دنیا شما نگران به اتمام رسیدن قراردادها نباشید و قراردادتان تا پایان فصل اعتبار دارد.

 


بازیکنانی هم که برای فصل آینده با باشگاهی مذاکره می‌کنند (که طبق قوانین هم می‌توانند این کار را انجام دهند) مسابقاتشان از فصل آینده شروع خواهد شد. البته این مورد با توافق هر دو باشگاه است ودر مورد  بیرانوند هم بگویم که او می‌تواند اگر بخواهد در پرسپولیس بماند و مشکلی نخواهد داشت اما در خصوص نوع قراردادش در بلژیک و نوع ترنسفرش و نوع توافق با باشگاه پرسپولیس باید همه چیز درمدار حوزه نقل و انتقالات و قانونی باشد که آنجا به مشکل برنخورد.»


مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ در باره قانون سه قرارداد در یک فصل هم توضیح داد:«  ضمن اینکه فیفا قانون " سه قرارداد در یک فصل و در دو باشگاه بازی" را پیشنهاد داد یعنی در فصل آینده به دلیل عقب افتادن لیگ ها به خاطر کرونا فیفا به باشگاه‌ها گفته است گفته‌شده بازیکن می‌تواند با سه جا دریک فصل قرارداد داشته باشد و در سه باشگاه هم ‌بازی کند که این بسته پیشنهادی در سازمان لیگ طرح و اگر مصوب شد اجرایی می‌شود.»


 وی درباره بازه نقل و انتقالاتی فصل آتی لیگ برتر تصریح کرد: معیار و ملاک اصلی ما تمام کردن این فصل است. مسابقات مانند گذشته در مرداد و شهریورماه آغاز نمی‌شود و ما هم عجله نداریم. هنوز تقویم فصل آینده از سوی آقای سهیل مهدی و دوستانشان اعلام‌نشده است. هر وقت اعلام شود ما بازه نقل و انتقالاتی را اعلام می‌کنیم. پس ما ابتدا منتظر تقویم فصل بعد هستیم.

 

محمودراده  درباره مسائل پیش‌آمده در کمیته تعیین وضعیت درباره فسخ بازیکنان با باشگاه‌ها گفت: حوزه حقوقی کمیته تعیین وضعیت کارشان را به صورت حقوقی انجام می‌دهند و شاخصه‌هایی که آقای نور شرق و دوستان مشخص می‌کنند موارد زیادی را در نظر گرفته‌اند. اما اصولا فسخ توافقی همه چیز درش است و توافق بین طرفین صورت گرفته است اما فسخ یک طرفه نیاز به بررسی ریز قراردادها است و ما هم همه چیز را به قضات و متخصصان واگذار می‌کنیم.

 

محمود زاده در پایان در پاسخ به این سوال که در تعداد بازیکنان ورودی هر تیم برای فصل بعد ممکن است تغییراتی به وجود بیاید یا خیر اذعان داشت: برای فصل آینده هنوز طرحی ندادیم و چیزی مشخص نیست. تا این لحظه روال سابق است. اما با توجه به جلسات هیات رییسه و پیشنهادات باشگاه‌ها مصوبه جدید صورت بگیرد ممکن است تغییراتی انجام شود.

سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سازمان لیگ برتر فریبرز محمودزاده سیستم نرم افزاری نقل و انتقالات سازمان لیگ فصل آینده باشگاه ها تا پایان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد

روند تکاملی ضربه های ایستگاهی در بازی فیفا را با هم مرور می کنیم. در این ویدیو به خوبی بهتر شدن گرافیک و واقعی تر شدن ضربات آزاد مشهود است.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • تحویل گواهینامه های بین المللی به ذوب آهن اصفهان
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورا فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • «داستان راستان» نردبانی برای خیزش‌های انقلابی بود
  • چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش حوزه انقلابی، حوزه منتظر برگزار می‌شود
  • همایش «حوزه انقلابی حوزه منتظر» به میزبانی شیراز برگزار می‌شود
  • ‌چهارمین همایش «حوزه انقلابی، حوزه منتظر» در شیراز برگزار می‌شود
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها