Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@04:02:06 GMT

کشف اموال مسروقه از مالخران در نبرد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۹۹۱

کشف اموال مسروقه از مالخران در نبرد

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان گفت: بیستم خرداد ماه سال جاری یکی از شهروندان به کلانتری ۱۳۲ نبرد مراجعه و اعلام کرد، اموال موجود در انباری منزلش توسط سارق یا سارقان سرقت شده است و تعدادی شیرآلات ساختمانی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به سرقت رفته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی در مرحله دیگری به کلانتری نارمک مراجعه و اظهار می‌دارد، تعدادی از اموال مسروقه را در مغازه شخصی به نام "رحیم" ۴۵ ساله مشاهده کرده است، گفت: با هماهنگی قضائی توسط ماموران کلانتری مالک مغازه را دستگیر و با دستور قضائی، اولین متهم پرونده به همراه پرونده تشکیل شده برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران افزود: مالک مغازه اظهار داشت که سارق اصلی پرونده رحیم است و شیرآلات سرقتی را نیم بها از وی خریده ام.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با مشخص شدن هویت اصلی سارق، کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه سعید را شناسایی کند، اضافه کرد: با هماهنگی‌های قضائی، سارق اصلی پرونده دوم تیرماه در یک عملیات موفق دستگیر شد.

وی عنوان کرد: سعید در پایگاه ششم این پلیس، به سرقت از انباری شاکی معترف شد و اظهار داشت: علاوه بر انباری شاکی از ۳ انباری دیگر نیز سرقت کرده است و اموال سرقتی را به مالخر به نام‌های "کریم" و "جلیل" به قیمت ۳ میلیارد ریال فروخته است و حاضر به شناسائی و معرفی آن‌ها می‌باشد.

سرهنگ کنجوریان بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیسی با هماهنگی‌های قضائی هر دو مالخر دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز در این مکان‌ها کشف و به پایگاه ششم انتقال یافتند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح سعید به سرقت از ۴ انباری مسکونی و همچنین دستگیری هر سه مالخر و تحویل اموال کشف شده به صاحبان اصلی آن، هر ۴ متهم با صدور قرار مجرمیت صادره روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید

سارق منازل محله گلبرگ دستگیر شد دستگیری سارق خودروهای خیابان جمهوری

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق اموال مسروقه پایگاه ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • کشف ۱۰۳ گرم طلا مسروقه از مخفیگاه مالخر/ برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت طلاجات
  • شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد
  • سارق سابقه‌دار منازل بهارستان دستگیر شد
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ