Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استاندار گلستان، هادی حق شناس در دیدار با سعید نمکی همچنین از وی خواست یکی از معاونان این وزارتخانه برای بررسی آخرین وضعیت درمانی و اقدامات صورت گرفته در استان حضور یابد.

طبق اعلام امروز سخنگوی وزارت بهداشت ، گلستان در وضعیت هشدار شیوع کرونا قرار دارد.

به دلیل افزایش تعداد کرونا در گلستان، از چند روز گذشته در برخی شهرهای گلستان از جمله گنبدکاووس محدودیت های کرونایی اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس امروز با ابراز نگرانی از روند رو به رشد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت که ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در گنبدکاووس تکمیل شد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز دوشنبه گفت: تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۶۲ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

 
 

برچسب‌ها ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا گلستان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، رییس پلیس راه استان گلستان گفت: بارش باران شدید و جاری شدن روان آب‌ها سبب شد محور  کلاله- گنبدکاووس حد فاصل پل روستای بایلر تا اطلاع ثانوی مسدود شود.

سرهنگ شهرکی افزود: رانندگانی که قصد عبور از این مسیر را دارند می‌توانند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبدکاووس- کلاله استفاده کنند.

شهرکی گفت: پس از بازگشایی درباره رفت و آمد در این محور اطلاع رسانی می‌شود.

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • تسلاهای ایلان ماسک تاکسی می شوند اما با قابلیتی منحصر به فرد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس