Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ مدتی است که در جوامع غربی به‌خصوص کشور انگلیس, پدیده‌ای به‌نام "Human Pups" (انسان سگ‌نما) در حال گسترش است و جمعیت قابل‌توجهی نیز جذب آن شده‌اند!

الگوی رفتاری این گروه به‌گونه‌ای است که لباس‌هایی مانند سگ می‌پوشند و مثل این حیوان رفتار می‌کنند؛ این توله‌سگ‌های انسانی، مردانی همجنسگرا هستند که تمایلات جنسی خود را مانند یک حیوان در جامعه انگلیس به معرض نمایش می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سال 2016 مستندی به‌نام "Secret Life Of The Human Pups" در شبکه 4 کشور انگلیس پخش شد؛ در این مستند، تصویر مردهای همجنسگرایی که لباسی مانند سگ به تن داشتند، به نمایش گذاشته شد و سعی شده بود تا با واکاوی رفتار آنان, علت شیوع این پدیده در جامعه انگلیس مشخص شود.

پایگاه خبری گاردین در گزارشی در سال 2016 می‌نویسد, این پدیده "انسان سگ‌نما" از دل گروه‌های همجنسگرایی در 15 سال اخیر در کشور انگلیس متولد و سطح دسترسی به اینترنت باعث گسترش آن در جامعه انگلیسی شده است.

توله‌سگ‌های انسانی، لباس‌های چرم گران‌قیمت که مانند هیبت سگ است به تن می‌کنند و چهاردست‌وپا کنار شریک همجنسگرای خود حرکت می‌کنند! همچنین از غذا خوردن در ظرف‌های مخصوص حیوانات لذت می‌برند و تمایلات جنسی حیوانات را تقلید می‌کنند.

شریک این "انسان‌های سگ‌نما" مردی همجنسگرا است که با بستن قلاده بر گردن آن, او را در خیابان‌ها همراه خود حرکت می‌دهد.

یکی از این افراد سگ‌نما در مصاحبه با گاردین درباره رفتار خود می‌گوید: «شما در خلال این پدیده دیگر به پول, غذا و شغل فکر نمی‌کنید و رفتارهای ابتدایی از خود نشان می‌دهید!»

طبق گزارش پایگاه خبری "christiantoday" بیش از 10 هزار نفر از شهروندان انگلیس به "انسان سگ‌نما" تبدیل شده‌اند و رفتارهای خود را حتی لباس پوشیدن, طبق رفتار یک سگ دنبال می‌کنند!

سالهاست که آزادی‌های بی‌حدوحصر و خواسته‌های دور از شأن انسانی باعث بروز این‌گونه ناهنجاری‌های فرهنگی ــ اجتماعی همچون بردگی در جوامع غربی شده است؛ بسیاری از کارشناسان تاکید دارند که این‌گونه ناهنجاری‌ها برگرفته از توسعه‌یافتگی بدون توجه به کرامت انسان است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • تورم بیشتر برای انگلیسی‌ها در سایه کنترل‌های جدید برگزیتی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار