Web Analytics Made Easy - Statcounter

داود گرشاسبی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان مرند با بیان اینکه همه باید برای ایجاد تغییر و پیشرفت امور پای کار باشیم، اظهار کرد: افزایش روابط بین بخشی و روی آوردن به نگاه ایجابی و تسهیل نگری از جمله اولویت های ما در زمان شروع کار در شهرستان بود که در این خصوص تا حدود زیادی موفق بودیم.
وی افزود: ما اکنون دوران تثبیت و پایداری و اصلاح را در شهرستان پیش می بریم و باید با رفتار علمی و کارشناسی شده، سعی کنیم در پیشبرد امور به موفقیت برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ویژه مرند خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما این است که مبتنی بر عقلانیت، علم، کارشناسی و تجربه عمل کنیم.
وی افزود: آفت مهم ما در شهرستان، نگاه های حزبی بوده که سعی کردیم آن را جمع کنیم و لازم است تلاش کنیم این شرایط در شهرستان تکرار نشود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، انتقال آب ارس را طرح استانی بیان کرد و افزود: ضروری است نمایندگان استان با اجماع و تلاش خود، موجب تسریع در اتمام این پروژه استانی شوند.
فرماندار ویژه مرند در مورد وجود مشکل در حوزه اشتغال در شهرستان نیز اظهار داشت: ما باید موانع و مشکلات موجود در این زمینه را احصا کرده و با انجام اقدامات لازم از جمله ایجاد زمین های یکپارچه و تغییر حوزه ذهنی مردم، خواسته ها را در این بخش تحقق بخشیم.

وی با اشاره به اینکه خروجی رفتارهای حسی و عاطفی توسعه نیست گفت: باید عاقلانه عمل کرده و با رفتار علمی و کارشناسی شده و تعامل با یکدیگر، زمینه پیشرفت و توسعه شهرستان را فراهم کنیم.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: هنر مدیران این است که سرمایه گذاران را به شهر آورده و با بخش خصوصی مشارکت لازم را داشته باشند و از داشته های آنها از همه جهت بهره ببرند.
وی با اشاره به تعطیلی مجمع توسعه شهرستان در سال گذشته به دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: ما حاضریم مجمع توسعه چند صد نفری را تشکیل داده تا از تفکرات آنها برای پیشرفت شهرستان استفاده کنیم.
وی در ادامه از ادارات خواست در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، جدی عمل کرده و پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.
فرماندار ویژه مرند یادآوری کرد: با توجه به بیشتر شدن عادی انگاری بیماری کرونا در بازار، مسوولین باید اقدامات لازم را جهت خارج شدن بازار از این حالت انجام دهند.
نماینده مردم شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه بسیج، ذخیره روزهای سخت است، گفت: مدیران ما باید به آنها توجه کرده و به آنها ارزش قائل شوند.
معصومه پاشایی بهرام با اشاره به وجود ضعف در کارهای تیمی اظهار داشت: افزایش همکاری‌های بین بخشی و هم افزایی بیشتر، موجب پیشرفت و توسعه شهرستان است.
وی در ادامه اولویت اول خود را فرهنگ دانست و افزود: ما اکنون دچار معضل فرهنگی هستیم و مدیران نیز با توجه به دیربازده بودن موضوع فرهنگ، به آن توجه ندارند که این بزرگترین خیانت است.
نماینده شهرستان های مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش سطح آب‌های زیرزمینی، دشت مرند در شرف نابودی است لذا باید به تامین آب آن توجه کنیم.
وی همچنین بر ضرورت توجه به آوردن سرمایه گذار و ایجاد مهاجرت معکوس در شهرستان تاکید کرد و گفت: لازم است جهت حمایت از سرمایه گذاران و تسهیل امور برای شروع کار، کارگروه سرمایه گذاری متشکل از مدیران در شهرستان تشکیل شود.
پاشایی بهرام افزود: ما باید سعی کنیم در گام دوم انقلاب اسلامی متفاوت بوده و با ارتقای سیستم مدیریت و همکاری با یکدیگر، به فکر راه اندازی امور مردم باشیم.
وی همچنین حمل و نقل و جاده ها را زیرساخت مهم توسعه بعد از منابع انسانی، بیان کرد و اظهار داشت: بهبود وضع راههای مواصلاتی اولویت دیگر ما است و باید با شناسایی مسیرهای پر خطر، نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.
امام جمعه مرند نیز نقش مردم را در بحث کرونا بسیار مهم دانست و گفت: مردم با کار جهادی و اقدامات پیشگیرانه و داوطلبانه از جمله تولید ماسک و ضدعفونی محلات و مکان های پر خطر در کنار مسوولین بودند.
حجت الاسلام علی نعمت زاده همچنین با بیان اینکه اقدامات آیت الله رییسی در برخورد با فساد بسیار خوب است، افزود: این برخوردهای بدون اغماض دستگاه قضا با مفاسد، نوعی امید برای ریشه کنی فساد در کشور ایجاد کرده است.
وی حل امور مردم را نعمتی برای مسوولین بیان کرد و اظهار داشت: مسوولین ما باید خود را خادم و امین مردم دانسته و با در میان مردم بودن، نگاه از بالا نداشته باشند.
فرمانده سپاه مرند نیز با بیان اینکه تفکر بسیجی و جهادی راهگشای بسیاری از مسائل است، گفت: تعاملات لازم بین مدیران و بسیج ادارات باید برقرار شده و این تفکر در ادارات جاری شود.
محمدرضا هنرور خاطرنشان کرد: هرگونه کار و تعامل ما با ادارات بخاطر مردم بوده و تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج در شهرستان، آماده خدمت به مردم است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی مرند

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی مرند آذربایجان شرقی توسعه اقتصادی مرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی

فتاح کرمی اظهار داشت: در این جشنواره هنرمندانی از استان‌های گیلان، لرستان، بوشهر، مازندران و چهارمحال و بختیاری حضور دارند.

وی افزود: اتحاد اقوام و مذاهب، ایجاد شور و نشاط اجتماعی و اشتغالزایی، تعامل فرهنگی و گسترش شبکه فروش صنایع دستی و سوغات استان ها، کشف استعداد‌های خلاق و اتصال تولیدکنندگان به زنجیره بازاریابی و فروش و توسعه اقتصادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید

حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر در جشنواره نمایش‌های آیینی و سنتی

کرمی اضافه کرد: نمایشگاه سوغات، صنایع دستی، اقتصاد مقاومتی نیز با بیش از ۸۰ غرفه و اجرای موسیقی آیینی و سنتی استان‌ها از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جشنواره «چومچه خاتون» در کوثر برگزار می‌شود
  • جشنواره چومچه خاتون در شهرستان کوثر برگزار می‌شود
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • ایجاد ۳۲۰ فرصت شغلی با راه‌اندازی کارخانه فرآوری مس در خوسف
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود