Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که بارسا در ژانویه ستین را جایگزین «ارنستو والورده» کرد، کاتالان‌ها صدرنشین لالیگا بودند و والورده پس از شکست تیمش برابر اتلتیکو مادرید در سوپر جام اسپانیا در عربستان صعودی، از سمت خود برکنار شد.

با این حال، تساوی ۲ بر ۲ بارسا برابر سلتاویگو به همراه پیروزی رئال برابر اسپانیول، موجب شد تا شاگردان «زین الدین زیدان» با دو امتیاز بیشتر و در فاصله ۶ دیدار مانده تا پایان فصل، صدر جدول را برای خود تثبیت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستین تا سال ۲۰۲۲ با بارسا قرارداد دارد و بندی نیز در قرارداد وی گنجانده شده است که براساس آن در صورتی که رییس جدید باشگاه پس از پیروزی در انتخابات تمایلی به حضور وی نداشته باشد، سال ۲۰۲۱ پایان کار وی در نیوکمپ خواهد بود اما عملکرد و نتایج ضعیف به سرعت اعتبار وی را نزد بازیکنان و مدیران خدشه‌دار کرده است.

«لوئیس سوآرز» پس از دیدار شنبه برابر سلتا به نظر انگشت اتهام را به سوی ستین نشانه رفت و در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل عملکرد ضعیف تیم گفت که بازیکنان تمام تلاش خود را می‌کنند و «مربیان به دلیلی روی نیمکت نشسته‌اند.»

ستین امروز (دوشنبه) تلاش کرد تا اظهارات سوآرز را بی اهمتی جلوه دهد و در نشست خبری پیش از دیدار فردا برابر اتلیتکو مادرید گفت: همیشه کمی جنجال وجود دارد؛ هر کسی با نگاه خود به شرایط می نگرد و این طبیعی است. در دوران بازی، کنار آمدن با من هم آسان نبود. باید بازیکنان را متقاعد کنیم که موضوع حئز اهمیت، ایده مشترک است. روابط ما خوب است و زیاد روی آن حساس نمی‌شوم.

وی ادامه داد: وقتی به دلیل توقف بازی در یک لحظه می‌بازید مثل اتفاقی که روی گل تساوی‌بخش سلتا رخ داد، همه چاقوهای خود را تیز می‌کنند. این سیرکی است که درگیرش هستیم اما روابط ما با بازیکنان خوب است.

در این بین، تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد «لیونل مسی» به «ادر سارابیا» دستیار ستین بی اعتنایی می‌کند. در جریان وقفه استراحت و نوشیدن آب، سارابیا دوبار سعی کرد تا اطلاعات را به مسی منتقل کند اما مسی در هر دو صحنه از او فاصله گرفت.

منابع نزدیک به ESPN می‌گویند با وجود اینکه ستین و کادر فنی‌اش برای جلب حمایت بازیکنان تقلا می‌کنند؛ اما بیشتر بازیکنان از همان شروع فعالیت ستین در بارسا، همواره از والورده حمایت می‌کردند.

سارابیا اغلب جلسات تمرینی را هدایت می‌کند و همیشه جر و بحث پیش می‌آید. او خواستار بازی پرفشار در تمام لحظات است؛ موضوعی که لحظات پرتنشی را ناشی و در نتیجه ستین تبدیل به یک آتش‌نشان می‌شود.

در جایی دیگر، «مارک آندره ترشتگن» ترجیح می‌دهد که به جای «ژون پاسکوآ» که در ژانویه به همراه ستین آمد، با «رومن دولا فوئنته» تمرین کند.

«جوزپ ماریا بارتومئو» با امید تغییر نگرش در بین بازیکنان، والورده را برکنار و ستین را به عنوان جانشین وی انتخاب کرد اما نتایج و عملکرد با آنچه انتظار می‌رود، فاصله زیادی دارد.

ستین در ۱۷ بازی هدایت بارسا را برعهده داشته و در ۱۱ دیدار پیروز میدان بوده که هشت مورد به دیدارهای برگزار شده در نیوکمپ مربوط می‌شود اما دیدارهای خراج از خانه و سطح عملکرد تیم نگرانی‌ها را در خصوص توانای وی برای هدایت بارسا به وجود آورده است.

در ۱۱ پیروزی، هفت بازی با یک گل به اتمام رسیده و بارسا برای حداکثر استفاده از مالکیت توپ همواره تقلا کرده است.

آنها برای گذر از ابیزا دسته سومی در کوپادل‌ری به گلی در زمان‌های تلف شده نیاز داشتند و آن دیدار پیش از شکست ۲ بر صفر برابر والنسیا در مستایا بود؛ جایی که ستین با سه هافبک وسط بازی کرد. بعد از آن شکست ستین گفت این «تنها یک باخت بود.»

حذف از کوپادل‌ری به دست اتلتیک بیلبائو و با وجود عملکردی تحسین برانگیز، بر نگرانی‌ها افزود و براساس اعلام منابع، تعویض‌های ستین در شکست ماه مارس برابر رئال در برنابئو، عدم آگاهی وی را در مورد تیمش برملا کرد؛ تیمی که در یک سوم پایانی بازی به شدت از لحاظ بدنی افت کرده بود.

ستین در ژانویه اولین انتخاب بارسا نبود؛ او پس از آنکه تلاش‌های «اریک آبیدال» مدیر ورزشی و «اسکار گروئو» مدیر باشگاه در متقاعد کردن «ژاوی هرناندز» به در بسته خورد، روی نیمکت آبی اناری‌ها نشست؛ ژاوی به این دلیل این پست را رد کرد که به اعتقاد وی زمان مناسبی برای این کار نبود.

بنابراین، در صورتی که بارسا در این فصل نتواند لالیگا را تصاحب کرده یا در لیگ قهرمانان موفق شود، تغییر کادر فنی به هیچ عنوان دور از ذهن نخواهد بود.

برچسب‌ها اسپانیا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز لیونل مسی بارسلونا والنسیا ژاوی هرناندز مارک آندره ترشتگن زین الدین زیدان نیوکمپ ارنستو والورده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسپانیا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز لیونل مسی بارسلونا والنسیا ژاوی هرناندز زین الدین زیدان نیوکمپ ارنستو والورده اسپانیا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز لیونل مسی بارسلونا والنسیا ژاوی هرناندز زین الدین زیدان نیوکمپ ارنستو والورده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
  • صعود بارسای زنان به فینال چمپیونزلیگ
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • فیلم| ورود پلیس ضد شورش برای متفرق کردن دانشجویان در پاریس
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد