Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در این شهرستان، گفت: از امروز ارائه خدمات به مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی بدون ماسک ممنوع است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس ظهر امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان گنبدکاووس با ابراز نگرانی از روند رو به رشد افراد مبتلا به کرونا در این شهرستان، اظهارداشت: از امروز ارائه خدمات به مردم و مراجعه کنندگان به دستگاه های اجرایی بدون ماسک ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از امروز دستگاه‌های اداری گنبدکاووس به افراد فاقد ماسک خدمات ارائه نمی‌دهند و صیانت از سلامتی شهروندان خط قرمز دستگاه‌های خدمات‌رسان است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس با اشاره به روند افزایشی کرونا گفت: در 10روز گذشته 230 بیمار کرونایی در بیمارستان‌ها بستری و روزانه 30 تا 50 نفر ترخیص می‌شوند.

همزمان با دهه کرامت خدام آستان قدس رضوی از پرستاران بیمارستان قائم‌(عج) بردسیر تقدیر کردند + تصاویرآژیر کرونا در خراسان جنوبی به صدا درآمد / ظرفیت دو بخش ویژه بیمارستان ولی‌عصر(عج) بیرجند تکمیل شدمعاون وزیر بهداشت در میاندوآب: امکانات جانبی بیمارستان‌های میاندوآب تامین می‌شود

وی استفاده از ماسک را برای پیشگیری ضروری دانست و اظهار کرد: ظرفیت تخت‌های بیمارستانی بیماران کرونایی در گنبدکاووس تکمیل شده است.

فرماندار ویژه گنبدکاووس گفت: با وجود اطلاع‌رسانی‌ گسترده برای رعایت توصیه‌های بهداشتی به گروه‌های مختلف مردم و نیز اعمال برخی محدودیت‌ها برای فعالیت اصناف، تعداد مبتلایان به ویروس کووید 19 در این شهرستان در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه استفاده مردم گنبدکاووس از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نسبت به چند هفته قبل بهتر شده اما مطلوب نیست، افزود: درحال حاضر علاوه بر چهار بیمارستان دولتی و بیمارستان تامین اجتماعی، از ظرفیت 2  بیمارستان بخش خصوصی این شهرستان هم برای بستری و درمان مبتلایان به کرونا استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11 بیشتر بخوانید... ‌ادامه روند صعودی ابتلا به کرونا در بوشهر/ میزان بستری‌ در بخش‌های مراقبت ویژه افزایش یافت‌ کاهش محدودیت‌های کرونایی در قطر با کاهش تعداد مبتلایان گزارش تسنیم از روایت روزهای سخت بیماران مبتلا به کرونا در همدان/ شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرماندار ویژه گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از  وبدا، محمد اسماعیل مطلق رئیس دبیر خانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در نشست کارگروه تخصصی امنیت غذا و تغذیه با موضوع اجرایی شدن رهنمودهای رئیس جمهور در هجدهمین جلسه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت:  به دستور رئیس جمهوری در جلسه هجدهم شورای عالی سلامت و امنیت غذایی، همه ی دستگاه های اجرایی موظفند برای تامین امنیت غذایی و دسترسی مردم به غذای سالم در مدت 2 ماه برنامه عملیاتی سال جاری ذیل سند ملی امنیت غذایی تهیه و در جلسه آتی شورای عالی ارائه کنند.

محمد اسماعیل مطلق گفت: امنیت غذایی و غذای سالم در اولویت برنامه های دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی در سال جاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • مصدومیت ۱۰ نفر در واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در آستانه اشرفیه
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • انتظار ۵ ساله مردم شهر جدید سهند برای احداث بیمارستانی مجهز
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • به‌کارگیری حدود ۴ هزار عامل اجرایی، نظارتی و بازرسی در انتخابات گنبدکاووس
  • ضرورت بهره گیری از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان در طرح جوانی جمعیت