Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:17:21 GMT

تراکتور، باشگاه یا آزمایشگاه؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۱۶۶۶

تراکتور، باشگاه یا آزمایشگاه؟

باشگاه تراکتور به محل آزمون و خطای مربیان ناشی داخلی تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، شکست خانگی تراکتور برابر نساجی مازندران که دومین باخت متوالی این تیم در لیگ برتر با هدایت ساکت الهامی بود، انتقادات را از این سرمربی و مسئولان باشگاه تبریزی به شدت افزایش داده است اما چرا؟

به این لیست بلندبالای تراکتوری‌ها دقت کنید: صادق درودگر، علیرضا اسدی، عباس الیاسی، غلامرضا صادقیان و میرمعصوم سهرابی (مدیرعامل) و جان توشاک، محمد تقوی، جرج لیکنز، مصطفی دنیزلی و ساکت الهامی (سرمربی)   از این جمع، غلامرضا صادقیان بدون هیچ دانش و تجربه فوتبالی در سمت مدیرعاملی تراکتور انتخاب و مشغول به کار شد و محمد تقوی و ساکت الهامی نیز به لطف حضور در تراکتور، اولین تجربه سرمربیگری را در رزومه خود ثبت کردند!   با سیاست‌های مالک باشگاه تراکتور که داد و هوارش از فساد در فوتبال ایران گوش فلک را کر می‌کند اما خود بال و پر دهنده دلالان است، این باشگاه از مربیان تراز اول خارجی به ناشی ایرانی رسیده و به محله برو بیای مربیان و آزمون و خطای آن‌ها تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  از بازیکنان خارجی هم نگوییم که قرار بود ستارگانی باشند که فوتبال ایران تا بحال به خود ندیده است اما درحال حاضر به بزرگترین شاکیان فوتبال ایران تبدیل شده‌اند و حتی موردی داشتیم که بدون یک دقیقه بازی علیه تراکتور حکم سنگین گرفته است.    باشگاهی که با یک شکست در ضربات پنالتی با سرمربی تیمش قطع همکاری می‌کند و در طرف دیگر، چنان از پیروزی خانگی مقابل تیم دسته اولی در جام حذفی ذوق زده می‌شود که هم پاداش می‌دهد و هم ملاک تمدید قرارداد قرار می‌دهد!   به نظرتان آیا باشگاه تراکتور با این مدل تیمداری می‌تواند به موفقیت برسد؟ به این مورد هم لازم است فلش‌بک بزنیم، مالک تراکتور وعده قهرمانی در آسیا را می‌داد اما اینک کارش به جایی رسیده که در آرزوی کسب سهمیه آسیایی به سر می‌برد!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!

یک رسانه داخلی مدعی شده برخی نهادها از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند برای نشستن روی نیمکت تراکتور تعهدنامه‌ای را امضا کند اما سرمربی سابق پرسپولیس چنین چیزی را نپذیرفته است.

طرفداری | اطلاعات تازه‌ای در مورد دلیل امضا نکردن قرارداد بین یحیی گل‌محمدی و باشگاه تراکتور فاش شده است.

به نقل از اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی، سرمربی قبلی پرسپولیس که در میانه فصل استعفا داد، گزینه اصلی هدایت تراکتور است. با این وجود و در حالی که هم باشگاه تراکتور و هم یحیی گل‌محمدی مذاکرات رسمی را تأیید کردند، هنوز نتیجه خاصی حاصل نشده و فعلاً تراکتور توسط حمید مطهری دستیار سابق یحیی در پرسپولیس مدیریت می‌شود. در این بین گفته می‌شود مشکلاتی غیرفوتبالی دلیل تأخیر در امضای قرارداد بین طرفین است.

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل تراکتور در مصاحبه‌ای با تأیید وجود برخی مشکلات گفت در این زمینه خود یحیی باید همکاری کند. با این حال، گل‌محمدی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که منع قانونی برای کار کردن در ایران ندارد.

طبق اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورده هر دو طرف درست می‌گویند! هم نصیرزاده که می‌گوید مشکلاتی غیرفوتبالی وجود دارد و هم یحیی که می‌گوید منع قانونی برای کار کردن ندارد. اتفاقاً پیچیدگی ماجرا هم همین‌جاست.

یحیی گل‌محمدی می‌گوید منع قانونی ندارد، چون هیچ نامه رسمی یا حکم قانونی در این زمینه برای او مبنی بر ممنوع‌الکار بودن صادر نشده است. نصیرزاده می‌گوید مشکلاتی وجود دارد، چون برخی نهادهای خاص در استان آذربایجان شرقی به صورت شفاهی با مربیگری یحیی گل‌محمدی در تراکتور مخالف هستند.

در همین زمینه، اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین حاکی از آن است که گویا محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور و برخی مدیران تیم با امام جمعه شهر تبریز هم دیدار کردند تا با وساطت او مشکل برطرف شود و نهادهای مخالف مجوز کار گل‌محمدی را صادر کنند اما این ملاقات به نتیجه خاصی ختم نشده است.

یک منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، نهادهای مذکور از یحیی گل‌محمدی خواسته‌اند تعهدنامه‌ای را امضا کند تا بتواند مشغول کار شود. از جزئیات این تعهدنامه خبری در دست نیست اما یحیی گل‌محمدی با امضای آن مخالفت کرده است. این منبع آگاه به خبرنگار اعتماد گفت، تعهدنامه‌ای که مقابل یحیی گذاشته‌اند مثل همان تعهدنامه‌ای است که ابتدای فصل مقابل جواد نکونام قرار دادند تا با امضای آن بتواند مجوز نشتسن روی نیمکت استقلال را به دست بیاورد و سرمربی استقلال آن را امضا کرد.

حال باید دید طی روزهای آینده آیا مشکل یحیی گل‌محمدی برطرف می‌شود یا خیر.   

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ملاقات زنوزی با امام جمعه تبریز؛ گل محمدی تعهدنامه ای که نکونام امضا کرد را امضا نکرد!
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به یک شایعه جنجالی
  • افشای بیماری سرمربی معروف خارجی در ایران
  • واکنش یحیی به امضا نکردن تعهدنامه برای بازگشت | گل‌محمدی: این اقدامات به نفع فوتبال نیست
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • از گزینه هدایت ایران تا تبدیل به مدعی بهترین لیگ دنیا