Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-05@02:13:21 GMT

لباس‌هایی با نماد شیطان پرستی در بابلسر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۱۷۹۷

صراط: سرهنگ "حسین اسدی" در تشریح این خبر گفت: در پی عرضه و فروش البسه‌هایی با تصاویر و علائم نامتعارف در تعدادی از واحد‌های صنفی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش فارس، وی تصریح کرد: ماموران با اجرای طرح‌های نظارتی در سطح بازار و مجتمع‌های تجاری تعداد ۵۰۰ ثوب البسه با طرح‌های نامتعارف و ۳۰ عدد گردنبند با علائم شیطان‌پرستی کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد و به ۱۶ واحد صنفی نیز اخطار داده شد.

وی همچنین اظهار کرد: متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

اسدی در ادامه با بیان این که یکی از اهداف دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به انحراف کشاندن جوانان و نفوذ از راه فرهنگی و دینی است، از شهروندان خواست از خرید هرگونه البسه و سایر نامتعارف خودداری کنند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شیطان پرستی بابلسر پلمب صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: پرونده البسه خارجی قاچاق به ارزش ۸۱ میلیون و ۶۳۸ در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان نهبندان رسیدگی شد.

او افزود: شعبه پس از بررسی اوراق و محتویات پرونده، اخذ استعلام‌های لازم و عدم ارائه مدارک گمرکی توسط متهم، تخلف انتسابی را محرز دانسته و علاوه بر ضبط کالای کشف شده متهم را به پرداخت ۲۲۴ میلیون و ۹۱۶ هزار ریال جریمه محکوم کرد.

بیشتر بخوانید

قاچاقچی سوخت بیش از ۲ میلیارد تومان جریمه شد

 محدثی نژاد بیان کرد: مأموران انتظامی شهرستان نهبندان محموله را در هنگام بازرسی از یک دستگاه اتوبوس کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • شهرک صنفی بازیافت ضایعات در همدان ایجاد می‌شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی