Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

بعضی از بازیکنان استقلال معتقدند در چنین شرایط حساسی بهتر بود شیخ دیاباته در تهران می‌ماند و با انجام بدنسازی مضاعف خودش را به دیدارهای باقی‌مانده می‌رساند. از طرف دیگر، آن‌ها تأکید داشتند اگر بابت قرنطینه یا کرونا برای شیخ مشکل ایجاد شود، دود حاصل از آن به چشم کل مجموعه خواهد رفت. البته در این رابطه حرف‌های خود دیاباته هم جذاب بود و در عین حال نشان‌دهنده حرفه‌ای‌گری اوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربیان استقلال تأکید دارند اگر به این بازیکن اجازه سفر نمی‌دادند، به لحاظ روانی کاملاً به‌هم می‌ریخت و فوتبالیستی که تمرکز روحی نداشته باشد، قطعاً از نظر جسمانی هم کارایی لازم را در تمرینات و مسابقات نخواهد داشت. این ادعا در نوع خودش می‌تواند درست باشد ولی حرف دیاباته نشان می‌دهد علاوه بر مسائل روانی و انسانی، استقلال به لحاظ وضعیت قانونی نیز برای نگه داشتن مهاجم خارجی خودش معذور بوده است. براساس خبرهای رسیده، شیخ دیاباته قبل از مسافرت به چند نفر از مسئولان، مربیان و دوستان نزدیکش در استقلال گفته کارش به هیچ عنوان غیرقانونی نبوده و مسافرتش به فرانسه کاملاً در راستای قراردادی بود که با استقلالی‌ها منعقد کرده است. شیخ مدعی شده بندی را در قراردادش آورده که در صورت بارداری همسرش، باشگاه باید به او اجازه بدهد موقع زایمان، کنارش باشد و استقلال نیز شرط مذکور را پذیرفته است بنابراین (البته براساس ادعای مهاجم استقلال) او کار غیرقانونی انجام نداده است.

منبع: آفتاب

کلیدواژه: استقلال دیاباته زایمان همسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز

ایسنا/البرز رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: سال گذشته بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در استان انجام شده است و زایمان طبیعی در مادران ایرانی فرزند اول با رشد ۲.۳ درصدی همراه بوده است.

دکتر شهرام صیادی امروز (شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه) به‌مناسبت روز ماما با  قدردانی از خدمات جامعه مامایی در ارتقای سلامت مادر و نوزاد، بیان کرد: در استان البرز بیش از ۱۲۰۰ ماما در بخش‌های درمان، بهداشت و آموزش فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: هفته ملی ماما با شعار «هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت» از ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و جامعه مامایی در ارتقای شاخص‌های رشد جمعیت و زایمان طبیعی در استان تلاش‌های زیادی انجام داده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: استان البرز در شاخص‌های بی‌دردی زایمان طبیعی رتبه دوم کشوری را دارد و سال گذشته این شاخص رشد داشته است.

او با بیان اینکه طبق استاندارد جهانی به ازای هر دو مادر باید یک ماما وجود داشته باشد، گفت: این شاخص در تمام بیمارستان‌های استان که زایشگاه دارند، رعایت شده است و فقط یک بیمارستان با این استاندارد کمی فاصله دارد و یکی از اولویت‌های دانشگاه در ارتقای جامعه مامایی افزایش تعداد ماما شاغل در آن بیمارستان است که به شاخص جهانی استاندارد برسیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • ثبت بیش از ۱۱ هزار زایمان طبیعی در البرز
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • برخی از فرهنگیان هدیه روز معلم دریافت نکردند
  • جلوگیری از خسارت سیل با تجهیزات بسیج سازندگی در مختاران
  • شهرداری بر پرداخت به موقع حقوق کارگران نظارت کند
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • گور‌های جمعی، مکان‌هایی که ابعاد نقض حقوق شهدای غزه را افشا می‌کند
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن