Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم متینیان نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی به همراه مدیر شرکت بهره‌برداری از سد و شبکه‌های آبیاری زهره و جراحی خوزستان، مختاری مدیر سد مخزنی جره رامهرمز، بیگدلی بخشدار مرکزی، علی‌بخشی بخشدار رودزرد از کانال‌های آبیاری طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری و سد مخزنی جره بازدید میدانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متینیان بیان داشت: مهمترین موضوعات مطرح شده در این بازدید دستور بازگشایی سیفون‌ها در حومه غربی ناحیه ۲ بخش مرکزی، بازگشایی دریچه‌ای آب از سد مخزنی جره برای کشت تابستانی، ایجاد کانال‌های انحرافی در طرح موصوف، تسریع جدی در اجرای فاز دوم طرح ۵۵۰ هکتاری مقام معظم رهبری و رها سازی ۷۵میلیون مترمکعب از سد جره در تابستان ۹۹ برای کشت تابستانی بود.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیته متشکل از جهاد کشاورزی، سدمخزنی جره و فرمانداری جهت توزیع متناسب آب برای کشت زراعت تابستانی در شهرستان رامهرمز تشکیل شود تا مشکلات موجود را بررسی کنند.

انتهای پیام/م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی آبیاری کشاورزی سد مخزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین سایت طرح نهضت ملی مسکن خراسان رضوی در گناباد است
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از سد کهیر شهرستان کنارک
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • آغاز لایروبی ۲ کیلومتر از کانال درجه یک شبکه آبیاری و زهکشی سرخس
  • آغاز مرحله دوم رهاسازی حقابه زیست محیطی دریاچه ارومیه از سد مخزنی سیلوه پیرانشهر
  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • مشکلات کانال‌های آبیاری و زهکشی نخیلات آبپخش پیگیری می شود