Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان درباره زمان بازگشایی مدارس فوتبال اظهار داشت: اوایل هفته گذشته از سوی دبیرکل فدراسیون نامه‌ای به هیئت فوتبال ارسال شد مبنی بر اینکه فعلا مجوزی برای فعالیت مدارس فوتبال صادر نشده و روند صدور مجوز در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پنج‌شنبه هفته گذشته دبیرکل فدراسیون نامه دیگری را به هیئت ارسال کرد که در آن قید شده است مدرس فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

او افزود: طبق نامه فدراسیون مدارس فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی برای فعالیت ندارند و بر همین اساس هیئت به مدارس فوتبال مجوز ثبت‌نام و امور اداری را داده است، اما برای شروع فعالیت‌شان باید از طریق هیئت پزشکی ورزشی مجوز دریافت کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال باید برای آغاز تمرینات پروتکل‌های بهداشتی را زیر نظر هیئت پزشکی ورزشی استان رعایت کنند. کادر مدارس فوتبال باید حتما تست PCR دهند و با نفرات محدود کار کنند. مدارس فوتبال محدودیت ظرفیتی برای ثبت‌نام ندارند، اما سانس‌های تمرینی باید با نفرات محدود برگزار شود. رعایت تمام موارد بهداشتی از جمله ضدعفونی محل تمرین، غربالگری و تب‌سنجی و استفاده از ماسک و دست‌کش الزامی بوده و بچه‌ها حق استفاده از رختکن را ندارند.

او با تاکید بر لزوم توجه خانواده‌ها برای ثبت‌نام در مدارس مجاز، گفت: اسامی تمام مدارس مجاز فوتبال، شهریه‌ای که مجاز به دریافت آن هستند و امکاناتی که باید داشته باشند، در سایت هیئت فوتبال اصفهان موجود است و خواهش می‌کنم خانواده‌ها از ثبت‌نام فرزندانشان در مدارس غیرمجاز خودداری کنند.

دادخواه در پاسخ به اینکه چه برخوردی با مدارس غیرمجاز می‌شود، گفت: حتما با مدارس غیرمجاز برخورد شده و علاوه بر آن اماکنی که در اختیار مدارس غیرمجاز قرار داده می‌شود، از طریق مراجع ذی ربط پلمب خواهد شد. افرادی که بدون مجوز مدرسه فوتبال دایر کرده و یا امکانات‌شان را در اختیار مدارس غیرمجاز قرار می‌دهند، متخلف محسوب شده و هیئت تمام این افراد را به کمیته اخلاق فدراسیون معرفی کرده و با آن‌ها برخورد خواهد شد. مدارس فوتبال اصفهان حق استفاده از اسامی و لوگوی باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن و حتی پرسپولیس و استقلال را ندارند و این کار تخلف محسوب می‌شود.

او ادامه داد: مدیران و مربیان مدارس فوتبال در شرایط فعلی و شیوع کرونا حتما باید آموزش ببینند تا هم پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و هم خدای ناکرده اتفاق بدی برای کسی رخ ندهد.

منبع:تسنیم

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هیئت فوتبال رعایت پروتکل های بهداشتی ثبت نام مدرسه فوتبال پروتکل های بهداشتی مدارس فوتبال مدارس غیرمجاز هیئت فوتبال ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور

نایب رئیسان هیئت‌های شنای استان‌های کشور در نخستین جلسه هیئت‌های شنای استان‌های کشور  در اصفهان طرح‌های پیش رو برای گسترش شنای بانوان  را بررسی کردند.

 نایب رئیس فدراسیون شنا از مهم‌ترین عناوین این جلسه را بررسی اجرای طرح بانو توانا در کشور دانست وگفت: این طرح با هدف ورود و فعالیت بانوان بالای ۳۵ سال در رشته‌های آبی و شنا برای حفظ بیشتر سلامتی این قشر به زودی در سراسر کشور و با کمک مدارس شنا اجرا می‌شود.

خانم ورنوس افزود:در اجرای این طرح ،  هیئت شنای استان اصفهان از پیشتازان است و با توجه به موفقیت سه مدرسه شنای استان اصفهان در کشور عمکرد این هیئت الگویی برای هیئت‌های دیگر در این جلسه معرفی شد.


در پایان این جلسه از تلاش‌های نواب رئیس هیئت‌های شنای استان‌های کشور تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بانو توانا در رشته‌های آبی وشنا در کشور
  • درخواست کلوپ: به داد فوتبال انگلیس برسید!
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • فرسودگی۷۰ درصد مدارس شهرستان قوچان
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • کشف لوازم آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در کاشان
  • احداث شهرک بازیافت، گامی برای جمع‌آوری انبارهای غیرمجاز در نصف‌جهان
  • فعالیت حدود ۱۸۰۰ معلم بازنشسته در مدارس شهرستان‌های تهران