Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@09:54:01 GMT

زخمی شدن همیارمحیط زیست در چاقوکشی شکارچیان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۲۴۱۸

همیار کرمانی در "پارک ملی خبر" هدف اصابت ضربات چاقو ی شکارچیان قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش خراسان، درحالی که عقربه های ساعت به نیمه شب هفتم تیرماه نزدیک می شد ، ماموران پارک ملی خبر هنگام ماموریت گشت و کنترل، متوجه حضور شکارچیان در منطقه شدند و به صورت نامحسوس به سمت آنان حرکت کردند و پس از محاصره و رسیدن به متخلفان در صدد دستگیری آن ها بر آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، متخلفان زیست محیطی که خود را در بند و در محاصره دیدند، پس از مقاومت با همیاران درگیر شدند که متاسفانه در این حادثه ، یکی از شکارچیان به وسیله چاقو ضرباتی را به یکی از همیاران وارد کرد که از چهار نقطه ،به ویژه از ناحیه گردن دچار جراحت شدید شد.

این گزارش حاکی است ،ماموران پس از این درگیری موفق به دستگیری شکارچیان و کشف یک قبضه سلاح شکاری ،مقادیری مهمات و یک دستگاه پروژکتور شدند.درادامه مصدوم این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهر بافت منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت که حال عمومی وی خوب و رو به بهبود گزارش شده است.

متخلفان این درگیری به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی شهرستان بافت تحویل شدند و تحت بازداشت قرار دارند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پرونده اکبر طبری دهه کرامت زینب سلیمانی حمید ابوطالبی سند همکاری 25 ساله ایران و چین زخمی شدن همیار محیط زیست چاقوکشی شکارچیان پرونده اکبر طبری دهه کرامت زینب سلیمانی حمید ابوطالبی سند همکاری 25 ساله ایران و چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند

به گزارش همشهری آنلاین، الجزیره نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه دوشنبه از کشته شدن دو افسر خود و زخمی شدن شدید یک افسر دیگر در نبردهای مرکز نوار غزه خبر داد.

از سوی دیگر آرتی نوشت: ارتش اسرائیل شامگاه امروز(دوشنبه) از کشته شدن دو افسر و زخمی شدن دو ت دیگر در نزدیکی پادگاه «نتساریم» در مرکز نوار غزه خبر داده است.

براساس این گزارش، در بیانیه ارتش اسرائیل در همین زمینه آمده است: این دو افسر در پی انفجار در ساختمانی در شمال نوار غزه کشته شدند.

پیشتر گردان های عزالدین قسام اعلام کرده بود که در یک کمین شمار زیادی از نیروهای اسرائیلی را هدف قرار داده اند.

کد خبر 848211 منبع: شفقنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • (ویدیو) تصادف هولناک مترو با اتوبوس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • خرس روسی زخمی کاملا به ایران وابسته شده است!
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • دستگیری ۸ نفر از متخلفان محیط زیستی در اقلید
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • زنده گیری بلدرچین‌ها برای ورود به معرکه شرط بندی/دستگیری باند تبعه افغان
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • دستگیری عوامل نزاع در پارک «گوللر باغی»