Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@10:10:23 GMT

سیتی و بایرن هر دو خودزنی می کنند؟

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۲۶۴۶

سیتی و بایرن هر دو خودزنی می کنند؟

منچسترسیتی علاقمند است داوید آلابا، مدافع اتریشی بایرن مونیخ را به عنوان بخشی از قرارداد لروی سانه از این تیم به خدمت بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه شایعات زیادی در مورد انتقال لروی سانه، وینگر آلمانی و جوان منچسترسیتی به بایرن مونیخ وجود دارد، اما طرفین هنوز به توافق نرسیده اند و با توجه به فاصله فراوان بین خواسته های مالی بایرن و سیتی، ممکن است این انتقال باز هم به تعویق افتاده و به تابستان سال 2021 موکول شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سیتیزن ها مبلغی در حدود 70 میلیون یورو برای فروش سانه می خواهند، اما مدیران بایرن چنین رقمی را برای بازیکنی که فقط یک سال قرارداد دارد منطقی نمی دانند و علاقه ای به پرداخت بیش از 40 میلیون ندارند. اما نشریه اتلتیک مدعی شد ممکن است نام داوید آلابا وارد معامله شده و اینگونه طرفین با هم به توافق دست یابند.

 

قرارداد داوید آلابا نیز با باشگاه بایرن مونیخ در تابستان سال 2021 تمام می شود و آنها نیز هنوز برای تمدید قرارداد به توافق نرسیده اند. البته بایرن مونیخ ترجیح می دهد داوید آلابا را به جای فروش در فصل جاری به سیتی، در تابستان سال بعد رایگان از دست بدهد و یک سال دیگر شانس استفاده از این مهره ارزشمند را داشته باشد. در واقع چنین خطری هر دو تیم را تهدید می کند و احتمال جدایی رایگان لروی سانه و داوید آلابا در تابستان 2021 به صورت رایگان از سیتی و بایرن وجود دارد و به همین دلیل طرفین ممکن است در نهایت به همین توافق رضایت بدهند.

نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 دیوید آلابا منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 دیوید آلابا منچستر سیتی بایرن مونیخ لروی سانه بایرن مونیخ داوید آلابا لروی سانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)

هری کین گل دوم خودش و تیمش را به ثمر رساند.

دانلود (3MB)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!