Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-امام جمعه همدان با بیان اینکه طلابی که در مدارس به اقامه نماز می‌پردازند، نیازمند حمایت هستند، گفت: حساسیت کار با دانش آموزان قطعا بسیار بیشتر از کار در قسمت‌های دیگر است . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی عصر امروز در شورای همکاری حوزه و آموزش و پرورش، با اشاره به آغاز به کار مرکز تربیت کودک و نوجوان در همدان، اظهار داشت: از آنجایی که این مرکز زیر نظر شورای فرهنگ عمومی فعالیت می‌کند، می‌توان برای تربیت مربی در زمینه کودک و نوجوان از آن کمک گرفت تا تمامی کارها بر دوش آموزش و پرورش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار تربیت مربی، در بحث برپایی کارگاه‌های تخصصی در زمینه تربیت کودک و نوجوان نیز می‌توان از ظرفیت مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان استفاده کرد.

تصویرسازیِ داستان‌های "نماز" وظیفه رسانه ملی و ارشاد است/ اندیشه نماز را در قالب هنر در می‌آوریمفضیلت نماز اول وقت در کلام اهل‌بیت(ع)جشنواره سراسری "سرود نماز" برگزار می‌شود

امام جمعه همدان با بیان اینکه طلابی که در مدارس به اقامه نماز می‌پردازند، نیازمند حمایت هستند، مطرح کرد: حساسیت کار با دانش آموزان قطعا بسیار بیشتر از کار در قسمت‌های دیگر است و لذا می‌توان با همراهی ادارات، هر اداره نماز یک مدرسه را تقبل کند.

وی تصریح کرد: طلاب از نظر اقتصادی در شرایط خوبی قرار ندارند و لذا می‌توان با نزدیک کردن مبلغ دریافتی امامان جماعت ادارات با امامان جماعت مدارس، قدمی را در جهت حمایت از طلاب فعال در مدرسه برداریم.

از ظرفیت گروهای جهادی و تبلیغی باید استفاده کرد

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی نیز با بیان اینکه موضوعات مطرح شده در کارگروه همکاری حوزه و آموزش و پرورش علیرغم وجود نکات خوب، اما به صورت کلی بیان شده است، مطرح کرد: آنچه مهم است باید ببینیم که کدام یک از این طرح‌ها قابل اجرا و پیاده شدن است و با امکانات ما و شرایط آموزش و پرورش همخوانی دارد؟

وی با تاکید بر اینکه حوزه همدان دارای امکانات خوبی در عرصه‌های مختلف است، گفت: معاون تبلیغ حوزه علمیه استان یکی از نیروهای فعال در عرصه‌های تبلیغی است که حتی قبل از حضور در این جایگاه از طریق گروه تبلیغی سراج به موفقیت‌های خوبی در سطح استان دست یافته است و این همان ظرفیت‌هایی است که باید از آن استفاده کرد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: اگر بتوانیم از روز اول زیر بنای درستی را بنا کنیم و طلاب متعهدی را با تاسیس مدارس، زیر نظر حوزه علمیه تربیت کنیم دیگر نیاز نیست تا یک ماه در سال را در بین مدارس برای جذب حوزه‌ها تبلیغ کنیم و بنر چاپ کنیم.

انتهای پیام/741/ش

R41405/P/S6,75/CT11 بیشتر بخوانید... "آخرین نماز در حلب"، خاطرات شهید مدافع حرم عباس دانشگر منتشر شد قرائتی: نماز نشانه ادب است نه نیاز خدا عواملی که مانع بالا رفتن نماز مؤمن می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کودک و نوجوان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود

ایسنا/مازندران مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور گفت: خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود.

دکتر سید حمید حسینی شامگاه ۱۰ اردیبهشت در آئین تجلیل از خیران سلامت شهرستان نور، اظهار کرد: با توجه به قدمت بیمارستان امام خمینی(ره) این شهرستان تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به بیماران است.

وی با اشاره به اینکه توسعه بهداشت، ارائه خدمات و ارتقای سلامت در بخش درمان از اولویت‌های اصلی ما است، تصریح کرد: معرفی خیرین سلامت در سطح جامعه به منظور تشویق و ترغیب مشارکت بیشتر نیک اندیشان در این حوزه است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نور خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد در تلاشیم تا در حوزه فوق تخصصی مردم شهرستان را بی‌نیاز کنیم.

دکتر مجتبی محمدی رییس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور نیز در تکریم از خیران حوزه سلاما گفت: خیرین نقش بسزایی در جهت پیشرفت و ارتقای شاخص‌های سلامت جامعه دارند.

وی تصریح کرد: توسعه زیر ساخت‌های نظام سلامت بدون مشارکت‌های مردمی امکان پذیر نیست، و اقدامات خیرین سلامت دارای ثمراتی بی انتها است که اثرات آن تا ابد باقی خواهد ماند.

محمدی خاطرنشان کرد: کمک خیران موجب تسریع در حل مشکلات حوزه سلامت می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بیمارستان امام خمینی شهرستان نور دارای ۱۰۰ تخت فعال است، یاداور شد: در این بیمارستان سالانه ۱۴۰ هزار بیمار در اورژانس ویزیت، ۱۰ هزار بستری و ۴۵۰۰ جراحی علی‌رغم تمامی کمبودها صورت می‌گیرد. 

رییس بیمارستان امام خمینی(ره) نور یادآور شد: در این بیمارستان حدود ۹۰ درصد از جراحی‌هایی که در بیمارستان‌های بزرگ انجام می‌شود  نیز صورت می‌گیرد و خوشبختانه با کمک‌های خیرین و خرید دستگاه‌های مورد نیاز بیمارستان در قسمت‌های مختلف خصوصا اتاق عمل مدت زمان جراحی‌ها با وجود تجهیزات جدید نسبت به قبل ۴۵ دقیقه کمتر زمان می‌برد.

دکتر محمدی افزود: عمل‌های جراحی از جمله تعویض مفصل زانو، لگن و جراحی لاپاروسکوپی( لیزری) شکم، زانو، چشم و همچنین جراحی خونریزی مغزی و تومورهای مغزی در این مرکز با وجود جراحان باسابقه و مجرب انجام می‌شود. 

قابل ذکر است، غلامحسین واحدی در عملی خداپسندانه تجهیزات پیشرفته اتاق عمل جراحی مغز و اعصاب و جراحی عمومی  را به ارزش ۷۵۰ میلیون تومانی( یادبود زنده یاد فاطمه نیازبالی) را خریداری و به این بیمارستان اهدا کرد. همچنین خانم سلطان جمشیدی نیز در عملی خداپسندانه یک دستگاه اکوکاردیوگرافی برای بیماران قلبی و یک دستگاه کولونوسکوپی برای بیماران گوارشی به ارزش دومیلیارد تومان (یادبود زنده یاد رحمان سعیدی) به بیمارستان اهدا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از معلمان امین شهر، قدردانی شد
  • همدان تا اوایل هفته آینده خنک است 
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • تجلیل امام جمعه شهرستان تکاب از معلمین پر تلاش مدرسه رضوان شهرستان تکاب
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • همدان نیازمند کارگر و کارمند در بخش خصوصی
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود