Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبر ورزشی، برای یک فوتبالیست خیلی مهم است که بیرون از مستطیل سبز با چه ظاهری دیده شود. اینکه با بهترین لباس، خاص‌ترین عطر، به‌روزترین کفش و لاکچری‌ترین ساعت و زیورآلاتی همچون دستبند و گردنبند و یا عینک آفتابی در انظار عمومی حضور پیدا کنی نیازمند هزینه کردن میلیونی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی هم که بخواهی مطابق مد روز تیپ بزنی باید دائم دست به جیب شوی و برندهای مختلف را زیر و رو کنی. کاری که شاید یک فوتبالیست معمولی نتواند انجام دهد و یا هزینه‌های آن را باتوجه به دستمزدی که می‌گیرد منطقی و به‌صرفه نداند، اما وقتی پای سوپراستاری همچون کریس رونالدو به میان می‌آید داستان تا حد زیادی فرق می‌کند. کریس برای اینکه خوش‌استایل‌تر دیده شود همیشه هزینه زیادی را صرف خرید لباس می‌کند. او این‌بار در جدیدترین اقدام خود لباسی را انتخاب کرده و پوشیده که به‌رغم هزینه گزاف بابتش در فضای مجازی سوژه شده است!

پیراهن هاوایی و شلوارک رنگارنگ

با شروع فصل تابستان مجدداً بازار پیراهن هاوایی و شلوارک داغ شده است. لباسی که یکی، دو سالی می‌شود در تابستان‌ها مد شده و استقبال خوبی هم از آن به‌عمل آمده است. درست مثل کریس رونالدو که یکی از طرفداران این سبک لباس پوشیدن در ۳ ماه گرم سال است. او اخیراً لباسی به این شکل پوشیده و عکسش را در اینستاگرام منتشر کرده است. این عکس و تیپ، اما آن‌طور که خودش دوست داشت بازخورد مثبتی برایش حاصل نکرده است.

لویی ویتون ۳۰ میلیون تومانی

کریس این تی‌شرت و شلوارک را از برند لویی ویتون خریداری کرده است. برند معروف لویی ویتون که به تولید لباس‌های گرانقیمت مشهور است. کریس از لویی ویتون یک ست پیراهن هاوایی و شلوارک را خریداری کرد. تا اینجا همه‌چیز عادی است، اما مشکل از رنگ لباس او است. ست لویی ویتون کریس رنگارنگ و منقش به لوگوهای لویی ویتون است که همین طراحی پر رنگ و لعاب باعث خاص شدن این لباس شده است. کریس مجموعاً ۱۲۵۰ پوند برای این ست هزینه کرده که چیزی حدود ۳۰ میلیون تومان برآورد می‌شود. شلوارک آن ۵۹۵ پوند و پیراهن هاوایی ۶۵۵ پوند برای او آب خورده است. این قیمتی است که در اینترنت برای این لباس درج شده و امکان بالاتر بودن آن در فروشگاه نیز وجود دارد.

کنایه هم‌تیمی‌های کریس به لباسش

کریس ۳۵ ساله عکسی از این تیپش را به اشتراک گذاشته و در توصیفش نوشته است: «شروع آخر هفته با یک حس خوب و یک استایل خوب.» این عکس، اما با کامنت‌های توأم با طنز هم‌تیمی‌های قدیم و جدید کریس روبه‌رو شد. مارکیزیو با انتشار ایموجی‌های خنده نسبت به لباس رنگارنگ کریس واکنش نشان داد. لئوناردو بونوچی مدافع یوونتوس ایموجی اظهار تأسف را منتشر کرد و نوشت: «باورنکردنی است!» مهدی بن عطیه مراکشی بازیکن سابق یوونتوس که اکنون در الدحیل قطر توپ می‌زند کامنت جالبی همراه با خنده‌های فراوان برای رونالدو گذاشت: «بی‌خیال برادر... استایل خوب... نمی‌فهمم.» به‌جز بازیکنان، کاربران فضای مجازی هم به لباس کریس رونالدو واکنش نشان دادند و آن را سوژه طنز پست‌های خود کردند.

کد خبر 526739 برچسب‌ها برند رونالدو رونالدو کریستین لباس و پوشاک

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: برند رونالدو رونالدو کریستین لباس و پوشاک لویی ویتون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس

به نظر می‌رسد رقبای منچسترسیتی از نحوه عملکرد مهاجم ناتینگهام فارست خیلی خشنود نیستند. 

طرفداری | منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر با نتیجه 2-0 مقابل ناتینگهام فارست به برتری دست یافت. 

در روزی که بازیکنان نونو اسپیریتو سانتو موقعیت‌های مهمی را از دست می‌دادند، با پاس‌های کوین دی بروین، منچسترسیتی توسط یوشکو گواردیول و ارلینگ هالند دو گل به ثمر رساند. دو موقعیت ناتینگهام فارست در نیمه اول رقم خورد. ابتدا کریس وود مقابل دروازه تقریبا خالی سایه‌زنی کرد تا موقعیتی که اکس‌جی آن 0.7 برآورد می‌شد، به راحتی از دست برود. در ادامه نیز جیسون موریلو دیگر موقعیت مسلم گلزنی را در یک قدمی دروازه راهی آسمان کرد تا فارست در حساس‌ترین بازی ممکن از گلزنی ناکام بماند. پس از بازی، عده‌ زیادی از طرفداران ناتینگهام فارست و البته رقبای منچسترسیتی در کورس قهرمانی عملکرد کریس وود را زیر سوال بردند. آن‌ها پس از یافتن توییت‌های 10 سال پیش مهاجم نیوزلندی در مورد منچسترسیتی، به سراغ ویکی پدیای او رفتند و مهاجم فارست را عضوی از باشگاه شهر منچستر معرفی کردند. در این بین، برخی نیز نام او را به «کریس داروین نونیز نیکولاس جکسون وود» تغییر دادند. وود امروز به سبک مهاجم لیورپول و چلسی موقعیت از دست داد. 

وضعیت عجیب ویکی پدیای کریس وود در لحظه نگارش این مطلب توییت‌های کریس وود از منچسترسیتی در سال‌های 2012 و 2013؛ برداشت «هواداری از منچسترسیتی» توسط این بازیکن دشوار است. او بازی‌های زیادی را به این شکل تماشا کرده و به آن‌ها پرداخته است. 

 

موقعیتی که کریس وود از دست داد

کریس وود با وجود عملکرد نه‌چندان جالب در بازی امروز، آمار قابل قبولی در بحث گلزنی دارد. او طی 28 بازی در کنار ثبت نمایش‌های خوبی مثل هتریک در دیدار با نیوکاسل، مجموعا 12 بار گلزنی کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • عکس| تبریک عجیب و غریب بهرنگ علوی در روز معلم
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • به یاد کریستیانو رونالدو؛ واکنش وازکز به درخشش وینیسیوس مقابل بایرن مونیخ / عکس
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • بازیکن ایده‌آل از نظر آنتونیو رودیگر: پای چپ اوزیل، پای راست رونالدو
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره؛ اجاره راه پله به جای مغازه
  • اتفاق عجیب در بازار اجاره مغازه / ۵ متر راه پله ماهی ۵ میلیون!
  • حمله به ویکی پدیای کریس وود؛ او از منچسترسیتی پول گرفته است! + عکس
  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)