Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-03@02:03:40 GMT

اتفاقی بی سابقه در نیویورک

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۲۸۲۹

اتفاقی بی سابقه در نیویورک

به گزارش افکارنیوز،

شبکه تلویزیونی سی بی اس نیوز روز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد؛ بر اساس آمار‌های منتشر شده، بیست و پنج مورد تیراندازی در آخر هفته گذشته (شنبه و یکشنبه گذشته) در نیویورک روی داده که باعث شده است به گفته پلیس این شهر، ماه ژوئن جاری، خشن‌ترین ماه این شهر از سال ۱۹۹۶ به این سو باشد.

اخبار بین الملل- بر اساس این گزارش، تیراندازی‌های خشونت بار در شهر نیویورک تا اوایل صبح امروز در نقاط مختلف نیویورک در جریان بود و یک نوجوان هفده ساله در منطقه برانکس (Bronx) کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته پلیس, ​این نوجوان هفده ساله بر اثر برخورد گلوله به گردنش جان خود را از دست داد. تیراندازی‌های دیگری نیز در نقاط مختلف نیویورک گزارش شده است که از جمله یک مورد بعد از مشاجره دو مرد و دیگری در یک مهمانی روی داده است که دو نفر از زخمی شدگان، در وضعیت بحرانی هستند.

در دو مورد دیگر تیراندازی‌های نیویورک، دو مرد بیست و هفت ساله با شلیک گلوله زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.

به گفته "ترنس موناهان"، رئیس اداره پلیس نیویورک این وضعیت از سال ۱۹۹۶ به این سو بی سابقه بود که دلایل مختلفی را می‌توان برای افزایش جرم و خشونت در نیویورک برشمرد.

در ماه گذشته، ​ هزار و دویست نفر به جرم گرداندن سلاح در خیابان به دادگاه احضار شدند و هشتصد نفر دیگر نیز به دلیل تعطیل بودن دادگاه ها، بازداشت شدند.

به گفته ماناهان,​ مرگ جرج فلوید باعث شده است که دیدگاه عمومی از نیرو‌های پلیس و ضابط قانون در آمریکا تغییر یابد.

از شروع سال جدید میلادی، بیش از پانصد مورد تیراندازی در نیویورک گزارش شده است که به گفته اداره پلیس این شهر، در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته، چهل و دو درصد افزایش نشان می‌دهد.

آمار اعمال خشونت‌های مسلحانه در سایر نقاط آمریکا نیز نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

اشاعه خشونت با استفاده از سلاح‌های گرم و سرد در جامعه آمریکا سابقه‌ای دیرینه دارد.

مجوز حمل سلاح توسط شهروندان از مهم‌ترین دلایل گسترش خشونت در آمریکاست.

سرانه سلاح در هیچ کشور دیگری در جهان مانند آمریکا نیست. در این کشور ۱۷۰ میلیون سلاح در دستان غیرنظامیان قرار دارد و لابی‌های شرکت‌های تولید و توزیع اسلحه هر بار مانع از تحقق وعده‌های دولت برای قانونمند کردن استفاده از اسلحه در کشور می‌شوند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیراندازی نیویورک استفاده از سلاح تیراندازی خشونت مرگ نیویورک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 11 عباس برزگر چهره‌ای بود که با مستند «من می‌خوام شاه بشم» اثر مهدی گنجی معروف شد؛ چوپانی که در روستای بزم (بوانات) از توابع بخش مزایجان شهرستان بوانات در استان فارس، به صورت اتفاقی به بومگردی پرداخت و در ادامه با یک مقاله در نشریات خارجی معروف شد و مشتری پیدا کرد. او در ادامه دوباره ازدواج کرد و از سودایش برای شاه شدن گفت. داستان موفقیت اتفاقی او را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • هوای تهران در وضعیت کم سابقه
  • (ویدئو) اتفاقی عجیب برای یک رخت‌آویز
  • (ویدئو) چه اتفاقی برای نتانیاهو خواهد افتاد؟
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان ارتش یمن و آمریکا و انگلیس در ۴۸ ساعت گذشته
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • جنگ دریایی بی‌سابقه میان یمن و آمریکا و انگلیس | در ۴۸ساعت گذشته در دریای سرخ چه گذشت؟
  • حمله خشونت‌آمیز پلیس نیویورک به دانشجویان حامی فلسطین در «کلمبیا»
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • حرف‌های چوپان ایرانی که می‌خواست شاه شود!