Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمشید بنی فری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کار خرید گوجه‌فرنگی در طرح حمایتی از اواخر خردادماه آغاز شده و تاکنون بالغ‌بر هفت هزار تن گوجه از کشاورزان خوزستانی خرید شده است.

وی افزود: اکنون در دزفول و شوشتر کار خرید گوجه به اوج خود رسید و چهار کارخانه تولید رب گوجه بخش خصوصی در این دو شهرستان با ظرفیت روزانه حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن در حال خرید گوجه زیر نظر تعاون روستایی خوزستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان کرد: شهرستان‌های دزفول، شوشتر، اندیمشک، شوش و گتوند از جمله شهرستان‌هایی هستند که کشاورزان آنها مشغول برداشت گوجه بوده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان این عملیات بالغ‌بر ۱۵ هزار تن گوجه از کشاورزان خریداری شود.

وی با بیان اینکه طرح حمایتی گوجه‌فرنگی بدون محدودیت همچنان ادامه دارد، افزود: این طرح در کمک به تنظیم بازار مؤثر بوده است، از این رو یکی از دلایل عمده ایجاد طرح حمایتی گوجه توسط تعاون روستایی از کشاورزان، کمبود تقاضا در بازار بوده است از این رو تعاون روستایی طبق رسالت خود که حمایت از کشاورزان است به پرداخت یارانه دولتی گوجه‌فرنگی به صورت حمایتی پرداخت تا کشاورزان بیش از این ضرر نکنند.

به گزارش مهر، بر اساس اعلام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امسال حدود ۱۰ هزار هکتار از اراضی شوشتر، دزفول، شوش، گتوند و اندیمشک زیر کشت این محصول رفته‌اند و برآورد شده است حدود ۷۰ هزار تن گوجه‌فرنگی مرغوب برداشت شود.

کد خبر 4961698

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی خوزستان گوجه فرنگی کشاورزی خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر خطبه های نماز جمعه دهه کرامت ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی تعاون روستایی هزار تن گوجه گوجه فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: با آغاز برداشت گوجه فرنگی از ۲۵۰ هکتار مزارع این شهرستان پیش بینی می‌شود، ۱۰ هزار تن محصول برداشت و به بازار‌های داخلی و خارجی ارسال و صادر شود.
مجید صفری بیان کرد: ۱۰ تن محصول تولید شده گوجه فرنگی از مزارع شهرستان مهر به کشور امارات متحده عربی صادر می شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مهر گفت: کشاورزانی که قصد صادرات محصول تولیدی خود را دارند باید از طریق سامانه سانکا و کشاورزانی که قصد فروش محصول خود را در بازار‌های داخلی دارند از طریق سامانه سبک ،  اطلاعات خود را ثبت و کد شناسه سلامت محصول دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم از مزارع باوی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • خرید گندم در خوزستان به ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • خرید گندم در خوزستان به بیش از ۵۶۰ ‌هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستان
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی