Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس، یک شلاق و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده و متأسفانه شایعاتی که در روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن رأی دادگاه تجدیدنظر که رسانه های معاند هم از آن سوء استفاده کردند بی انصافی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ حجت‌الاسلام موسوی رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی امروز در جمع کارگران شرکت آذرآب اراک گفت: ایجاد وفاق و همدلی در استان مرکزی برای تحقق جهش تولید یک اتفاق بسیار مبارک و قابل ستایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی اظهار کرد: در جلسه اخیر شورای تامین استان مسئله تحقق جهش تولید و مشکلات صنایع استان به طور تخصصی بررسی شد و به لطف خدا یک همدلی و هم افزایی و ایده مشترک برای حل مشکلات وجود دارد و همه در استان به دنبال این هستیم فضای کسب و کار در استان یک نشاط و پویایی داشته باشد.

وی ادامه داد: با توجه به سیاست های ریاست قوه قضائیه جهش تولید در محوری ترین کارها و سیاست های قوه قرار گرفته که یکی از نمودهای آن این است که ما در مسئله تولید و صنعت دادخواست محور حرکت نمی کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: در محیط های کارگری و کسب و کار تنها به دنبال پویایی هستیم و در راستای رفع موانع تولید که مربوط به دستگاه قضائی است به طور جدی در میدان عمل قرار داریم.

موسوی با اشاره به اینکه حمایت های همه جانبه دستگاه قضائی از حقوق قانونی کارگران در دستور کار است و هرگونه حمایت قضایی و حقوقی که نیاز باشد انجام خواهیم داد گفت: متاسفانه امروز فضای اقتصاد جهانی و به تبع آن در کشور به واسطه کرونا آسیب هایی دیده و مشکلاتی ایجاد شده است و لذا باید توجه بیشتر بر مسئله اقتصاد و خصوصا تولید داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مشکل سهام دار شرکت آذرآب یک موضوع مهم است و البته این باید در سطح ملی پیگیری شود افزود: ایجاد نقدینگی شرکت آذرآب از اولویت های دوم است که این موضوع باید در کار گروه های تخصصی مورد بحث قرار گیرد.

رئیس‌کل دادگستری استان مرکزی بیان کرد: مطالبات از آذرآب که عمدتا بیمه ها، بانک ها، مالیات و دارایی هستند نباید برای تولید این شرکت مشکل ایجاد کند و رایزنی برای دستگاه های مسئول برای کاهش فشارها یک اولویت مهم است که باید به آن توجه شود.

موسوی با تاکید بر اینکه حق، قانون و عدالت ملاک کار دستگاه قضائی است بیان کرد: در برخورد با کارگران سعی کرده ایم رافت اسلامی اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه قضائی استان مرکزی یک روز حبس، یک شلاق و یک ریال جریمه برای کارگران صادر نکرده و متاسفانه شایعاتی که در روزهای گذشته مبنی بر قطعی شدن رای دادگاه تجدید نظر که رسانه های معاند هم از آن سوء استفاده کردند بی انصافی بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مرکزی دستگاه قضائی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، معاون قضایی و نظارت تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده قاچاقچی کالا شامل نوشابه انرژی زا به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی خواف رسیدگی شد.   سید امیررضا اسلامی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و به دلیل ارائه نکردن مدارک قانونی با احراز تخلف، علاوه بر ضبط کالای قاچاق، متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم کرد.   وی یادآور شد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور مشهد_خواف در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری کالای قاچاق را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • برگزاری ۸۰ میز خدمت تامین اجتماعی استان مرکزی در هفته کار و کارگر
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند