Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با دفاع در پرونده شکایت محمدباقر صادقی حکم به رد دعوی خواهان را بگیرد. تاریخ انتشار: 20:35 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۳۴۲

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت باشگاه ذوب‌آهن، تیم حقوقی این باشگاه موفق شد با دفاع مستدل در خصوص شکایت محمدباقر صادقی مبنی بر مطالبه غرامت به مبلغ ۱۶ میلیارد ریال، ضمن ارائه دلایل و دفاعیات لازم و مربوط در جلسه رسیدگی در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال موفق به دفاع موثر گردید و این کمیته حکم به رد دعوی خواهان صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است؛ محمدباقر صادقی از آبان سال گذشته در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت نداشته است و با طرح شکایتی خواستار دریافت غرامتی سنگین از باشگاه ذوب‌آهن شده بود که این شکایت با دفاع تیم حقوقی باشگاه ذوب‌آهن مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید: ذوب‌آهن قرارداد درواز‌ه‌بان خود را تمدید کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن لیگ برتر فوتبال محمدباقر صادقی باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند بازیکن پرسپولیس که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند، به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روز‌ها نیز شده است.

یکی از ۱۱ بازیکنی که قرارداد وی در پایان فصل به اتمام خواهد رسید، سعید صادقی وینگر این تیم است. صادقی در تابستان سال ۱۴۰۱ بعد از درخشش در لیگ بیست و یکم با حواشی فراوان به عنوان شاه ماهی نقل و انتقالات به پرسپولیس پیوست و سال گذشته نیز قرارداد خود را با قرمز‌ها تمدید کرد.

سرمربی برزیلی پرسپولیس علاقه‌ای به این بازیکن ندارد و او در لیست تمدیدی‌ها اوسمار قرار ندارد. بدین ترتیب به نظر می‌رسد در پایان فصل صادقی بعد از ۲ سال حضور در پرسپولیس از جمع قرمز‌ها جدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قطب‌الدین صادقی: تئاترِ اصفهان را احیا کنید
  • موفقیت هنرمندان سیرجانی در کسب ۲۱ مهر اصالت ملی صنایع‌دستی
  • بررسی ۱۰ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • «با چرا شروع کنید» تا موفق شوید
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور