Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  مهمترین حوادث امروز دوشنبه نهم تیرماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از ۱۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق درسیستان و بلوچستان 

فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۱۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در جنوب شرق کشور خبر داد.

سردار "محمد قنبری" گفت: در هفته گذشته طرح مبارزه با قاچاق سوخت، با هدف جلوگیری از هدر رفت سرمایه‌های ملی، با جدیت، در سیستان و بلوچستان به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی و دیگر رده‌های عملیاتی استان، با شناسایی و تخریب ۸ محل دپوی سوخت و در بازرسی از ۲ دستگاه تریلی سوخت کش و ۱۰ دستگاه اتوبوس دارای باک اضافی، ۱۱۶ هزار و ۴۸۰ لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه قانونی توزیع شامل ۴۹ هزار و ۱۵۰ لیتر گازوئیل، ۵ هزار و ۹۳۰ لیتر بنزین و ۶۰ هزار و ۸۰۰ لیتر نفت سفید در شهر‌های زاهدان، سیب و سوران و دلگان کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به توقیف ۱۲ دستگاه تریلی و اتوبوس حامل سوخت قاچاق خاطر نشان کرد: در این رابطه ۲۵ فرد متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

احضار عاملان انتشار مطالب کذب علیه محصولات یک کارخانه تولید آرد در زاهدان

با تلاش و پیگیری کارشناسان پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان عاملان انتشار کلیپ مطالب کذب و بی اساس علیه محصولات یک کارخانه تولید آرد در زاهدان شناسایی و احضار شدند.

سرهنگ "حسن کیخا" رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان گفت: در پی شکایت مدیر یک شرکت تولیدی آرد در شهر زاهدان مبنی بر نشر اکاذیب و تبلیغات منفی علیه محصولات تولیدی این کارخانه در یکی از کانال‌های تلگرامی و تشویش اذهان عمومی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

او  افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند فرد ناشناس در یک واحد نانوایی با انتشار کلیپی حاوی مطالب کذب مبنی فاسد بودن آرد‌های با برند تجاری مشخص یک کارخانه تولید آرد قصد تخریب و تبلیغات منفی علیه محصولات کارخانه را داشته و به نحوی انتشار این مطالب موجب نگرانی‌های شهروندان در خصوص بهداشت مواد غذایی گشته است.

سرهنگ کیخا تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله مراتب را در دستور کار قرار داده و با یک سری تحقیقات فنی بر روی سرنخ‌های دیجتالی بجامانده عاملان انتشار این کلیپ را شناسایی و به پلیس فتا استان احضار کردند.
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: افراد متخلف که ۲ مرد جوان هستند در مواجهه با ادله و مستندات محکم پلیس، لب به اعتراف گشود و به بزه انتسابی اعتراف کردند.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان با اشاره به معرفی این افراد متخلف به مقام قضائی خاطر نشان کرد: برابر قانون جرایم رایانه‌ای تهمت، تمسخر، ایجاد شایعات و دروغ پردازی برای تشویش افکار عمومی بویژه موضوعات در بحث سلامت جامعه و یا تحریک دیگران بر علیه شخص یا اشخاص در فضای مجازی جرم بوده و پیگرد قانونی دارد.

او در پایان از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه موضوع خارج از چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی، آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی، اعلام کنند.

کشف ۲۵ تن سیمان قاچاق در "چابهار"

فرمانده انتظامی شهرستان چابهاراز توقیف یک دستگاه تریلی کشنده با ۲۵ تن سیمان قاچاق خبر داد.

سرهنگ "حیدرعلی کیخای مقدم  گفت: روز گذشته مأموران ایست و بازرسی " شهید یدالهی " این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در مسیر "چابهار به جکیگور" به یک دستگاه تریلی کشنده حامل بار سیمان مشکوک شدند.

او ادامه داد: مأموران انتظامی پس از متوقف کردن خودرو با علائم هشدار دهنده در بازرسی از آن مقدار ۲۵ تن سیمان قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار تصریح کرد: کارشناسان گمرگ ارزش این محموله قاچاق را ۱۶۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

سرهنگ حیدرعلی کیخا مقدم با اشاره به توقیف تریلی خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شد.

سانحه رانندگی مرگ دلخراش پسربچه ۴ ساله را رقم زد

پسربچه‌ای ۴ ساله به نام "محمد طاها" در سانحه تصادف ۲ دستگاه موتورسیکلت در شهر چابهار به طرز دلخراشی جان باخت.

سرهنگ"حیدرعلی کیخای مقدم" فرمانده انتظامی شهرستان چابهار گفت: شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در سه راهی "گلشهر" بلوار "خلیج فارس" شهر چابهار به مرکز به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت کلانتری ۱۲ به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی با ترک نشینی زوجی جوان و پسربچه چهار ساله شان که در حال عبور از عرض خیابان بوده با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا با ۲ ترک نشین برخورد کرده است.

سرهنگ کیخای مقدم تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه پسربچه‌ای ۴ ساله به "محمدطا‌ها "به علت شدت جراحات وارده در محل حادثه فوت و پدرش نیز مجروح و توسط عوامل به بیمارستان امام علی (ع) منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چابهار خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات راهور علت حادثه را حرکت خلاف جهت موتور سیکلت آپاچی اعلام کرده است.

دستگیری جیب بر حرفه‌ای با ۵ فقره سرقت

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل ازدستگیری جیب برحرفه‌ای با ۵ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ" غلامرضا میرشکاری گفت: در پی گزارش چند فقره جیب بری در اماکن عمومی و پر ازدحام سطح شهر زابل موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با بررسی اظهارات مالباختگان و بررسی دوربین‌های مداربسته محدوده سرقت‌ها فرد سارق را شناسایی و با یک سری تحقیقات میدانی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ میرشکاری تصریح کرد:متهم ۳۱ ساله پس از انتقال به کلانتری در بازجوئی‌های به عمل آمده به ۵ فقره سرقت از شهروندان اعتراف کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان زابل با اشاره به معرفی متهم به دادسرا، از مردم خواست در مکان‌های شلوغ مراقب اموال خود باشند و به محض مشاهده افراد مشکوک موضوع را در سریع‌ترین زمان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای احشام با ۷ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان "دلگان" از دستگیری سارق حرفه‌ای احشام با ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "غلامرضا نورا گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت احشام در سطح شهرستان دلگان موضوع به صورت ویژه در کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با بررسی سرقت‌ها و یک سری تحقیقات میدانی به فردی سابقه دار مظنون و پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان تصریح کرد: متهم ۲۴ ساله در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به ۷ فقره سرقت احشام اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهم مقام قضائی از مردم خواست توصیه‌های ذیل را در پیشگیری از سرقت احشام جدی بگیرند:

*نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدام کنید.

*از توقف گله احشام در کنار جاده و محور مواصلاتی خودداری کنید.

*به تشدید حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام خود اهمیت بدهید.

*در صورت امکان محل نگهداری دام را به دوربین مداربسته مجهز نمایید.

*هرگونه فرد یا خودرو مشکوک را در نزدیکی محل نگهداری احشام مشاهده کردید موضوع را سریع به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایید.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت مسلحانه فرمانده انتظامی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان عمل آمده پلیس فتا استان عاملان انتشار خاطر نشان دستگاه تریلی علیه محصولات محل نگهداری سوخت قاچاق فقره سرقت یک دستگاه مطالب کذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر

سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: مبارزه با جرایم به ویژه سرقت همواره در دستور کار پلیس بوده و در این راستا با تمام توان تلاش خواهیم کرد.  

وی در ادامه گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته و در اجرای طرح‌های مبارزه با سارقان، ماموران کلانتر‌های ۱۱، ۱۲، ۱۴ و پلیس آگاهی موفق شدند ۵ سارق را شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

سرهنگ سهرابی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات پلیس به ۲۰ فقره انواع سرقت از قبیل سرقت منزل، سرقت داخل خودرو، سرقت سیم برق و سرقت مشاعات ساختمان در سطح شهرستان معترف شدند.

فرمانده انتظامی خرمشهر تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار