Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

آخرین قهرمانی استقلال در لیگ، در تاریخ 15 اردیبهشت سال 1392، یک هفته مانده به پایان رقابت های لیگ دوازدهم، در اهواز و پس از پیروزی مقابل فولاد به دست آمد.

اخبار ورزشی- از آخرین قهرمانی استقلال 7 سال می گذرد و در این سالها فقط آبی پوشان به دنبال کسب سهیه لیگ برتر بوده اند.

 آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال را در اهواز در لیگ 92-91، استقلال با داشتن ستاره‌هایی چون مجیدی، نکونام، جباری، رحمتی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. یک هفته مانده به پایان لیگ دوازدهم و با برتری مقابل فولاد، رقم خورد.

به نظر می رسد امسال نیز استقلال توان قهرمانی ندارد و با فاصله ای که پرسپولیس در لیگ برتر ایجاد کرده این تیم به قهرمانی می رسد.

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال استقلال آخرین قهرمانی استقلال قهرمانی استقلال در لیگ آخرین قهرمانی استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم

مدافع پیشین استقلال گفت: با تلاشی که از بازیکنان و همینطور شور و اشتیاقی که در بین هواداران استقلال وجود داشت، قهرمانی را حس کردم. - اخبار ورزشی -

مهدی پاشازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری 2 بر یک استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌وششم لیگ برتر اظهار داشت: بازی قشنگی بود و هر دو تیم تلاش‌شان را کردند. حساسیت‌ها، بازی را خراب نکرد و هیجان خوبی داشت. بازیکنان استقلال با تمام وجودشان جنگیدند و این مسئله خیلی مهم بود. در سه، چهار هفته گذشته اشاره کردم که بازیکنان به خاطر هواداران تلاش بیشتری داشته باشند و در دیدار با ذوب‌آهن مزدشان را گرفتند. برگشت به بازی و جبران گل خورده شخصیت تیمی و بازیکنان استقلال را نشان داد.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

وی در مورد تأثیرگذاری جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو در استقلال تصریح کرد: در اینکه کیفیت بلانکو و ماشاریپوف خوب است، شکی نیست اما هر بازیکن خارجی که می‌آید باید کیفیت بالایی داشته باشد. این دو بازیکن در تیمی هستند و در جایی بازی می‌کنند که می‌توانند بیشترین گل را بزنند، آنها پشت مهاجم یا مهاجم هستند و به همین خاطر شانس گلزنی زیادی دارند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به 4 هفته پایانی باقی مانده برای شاگردان جواد نکونام یادآور شد: بازیکنان باید تمرکز داشته و دنبال عملکرد خودشان باشند. اینکه دنبال نتایج دیگر تیم‌ها باشند، کار درستی نیست. اگر کارمان را درست انجام دهیم قطعاً برنده خواهیم بود. با تلاشی که بازیکنان داشتند و شور و اشتیاقی که بین هواداران بود، قهرمانی استقلال را حس کردم. زمانی که تیم یک بر صفر عقب بود، قاطع گفتم 2 بر یک می‌بریم. وقتی استقلال گل دوم را زد، اطرافیانم با تعجب نگاهم می‌کردند. قرار بود به استادیوم بروم ولی به خاطر کسالتی که داشتم نتوانستم بروم ولی بازی بعدی حتماً به ورزشگاه می‌روم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاشازاده: قهرمانی استقلال را حس کردم
  • پرسپولیس منتظر لغزش آبی‌ها
  • رقابت نفس‌گیر قهرمانی در لیگ برتر؛ استقلال و پرسپولیس شانه‌به‌شانه، سپاهان در حسرت جام
  • دنیای وارونه سپاهان در لیگ بیست و سوم!
  • همه احتمالات قهرمانی و بقا در لیگ برتر ایران/ شانس ماندن خوزستانی‌ها و نساجی چقدر است؟
  • هم‌زمانی پرواز و خوش و بش رقبای عصبانی (عکس)
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • جدول لیگ برتر | صدر آبی ماند، نفس پرسپولیس پشت سر استقلال
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی