Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-28@17:06:04 GMT

تساوی استقلال و سایپا در نیمه اول

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۳۵۸۸

تساوی استقلال و سایپا در نیمه اول

خبرگزاری میزان- دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر در جریان است. تاریخ انتشار: 21:02 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۱۸۹

خبرگزاری میزان - در آخرین بازی از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های استقلال و سایپا از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، علی دشتی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، فرشید باقری و مهدی قایدی.

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، آرمان رمضانی، مجید علیاری، روزبه شاه‌علیدوست، صادق بارانی، ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب و محمدرضا سلیمانی.

نیمه اول

دقیقه 11: توپ ارسال شده از سمت راست زمین توسط بازیکن سایپا را حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه 16(گل): با همکاری عالی بازیکنان استقلال و پاسکاری از میانه میدان توپ در نهایت به مهدی قایدی رسید و او هم با پاس رو به عقب به مسعود ریگی را در موقعیت گلزنی قرار داد و این بازیکن موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.

دقیقه 31: شوت فرشید باقری با اختلاف کمی از کنار دروازه سایپا به بیرون رفت.

دقیقه 39: ضربه پرقدرت آرش رضاوند با فاصله کمی از بالای دروازه سایپا راهی اوت شد.

دقیقه 44(گل به خودی): ارسال بازیکن سایپا به داخل محوطه جریمه پس از برخورد به فرشید باقری وارد دروازه استقلال شد تا هافبک آبی‌پوشان ناخواسته دروازه خودی را باز کند.

بیشتر بخوانید: حضور قائم مقام سایپا در اردوی این تیم پیش از بازی با استقلال

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال سایپا لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول