Web Analytics Made Easy - Statcounter

امید صبری پور، در خصوص انتشار فیلم‌هایی از تشیع جنازه یکی از شیوخ شادگان که در آن جمع فراوانی آن هم در شرایط کرونایی به چشم می‌خورد، اظهار کرد: این فیلم‌ها به هیچ وجه صحت ندارد و چنین تجمعی در شادگان وجود نداشته است.

وی افزود: برای نمونه پلیس فتا یکی از فیلم‌های منتشر شده به نام تشییع‌جنازه «شیخ منصور آلبوغبیش» که به طرز عجیبی در فضای مجازی انعکاس یافته را رصد کرده و متوجه شد این فیلم مربوط به تشییع‌جنازه چند ماه قبل یکی از شیوخ شهرستان ماهشهر است و اصلاً ربطی به شادگان ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صبری پور تصریح کرد: شیخ منصور یکی از شیوخ مطرح منطقه است که در شهرستان ماهشهر فوت کرد و برای تدفین به شهرستان قم منتقل شده است و اصولاً جنازه وی به شادگان نیامد. عرف رایج در بین افراد طایفه این بوده که حتماً جنازه را به شهرستان شادگان منتقل و سپس به قم اعزام می‌کنند، ولی برای رعایت سلامتی مردم و جلوگیری از تجمع مردم در شرایط کرونایی آن‌ها تصمیم گرفتند که اصلاً جنازه به شادگان نیاید.

سرپرست فرمانداری شادگان تصریح کرد: مراسم ترحیم نیز در شادگان در حال برگزاری است و تمامی پروتکل‌های بهداشتی در آن رعایت شده است؛ ضمن اینکه خانواده مرحوم چند هزار ماسک و چند صد لیتر مایع ضدعفونی تهیه کرده و در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار می‌دهند و خودرو‌های ضدعفونی کننده هر دو ساعت یک بار کل منطقه را گندزدایی می‌کنند.

صبری پور تأکید کرد: ما هم در این مراسم سعی کرده‌ایم مراقبت‌های لازم از مردم صورت گیرد، ولی فرد فوت شده از بزرگان اقوام خوزستانی بوده است و اگر در شرایط شیوع کرونا قرار نداشتیم چندین هزار نفر در مراسم وی شرکت می‌کردند.

بعد از فوت شیخ منصور آلبوغبیش فیلم‌های فراوانی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از حضور جمعیت چند صد نفره برای تشییع وی بود.

این در حالی است که یکی از بزرگان طایفه آلبوغبیش نیز با انتشار ویدئویی از عموم مردم خواست که تسلیت آن‌ها حتی به صورت پیامک هم قابل‌قبول است و راضی نیستند مردم با مراجعه خو به مراسم ختم شیخ منصور، سلامتی خود را به خاطر بیندازند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فیلم تشییع جنازه شادگان فضای مجازی پارسی خبر شیخ منصور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان

فرمانده انتظامی شادگان از دستگیری قاتلی که سه نفر از اعضای خانواده خود را به قتل رسانده بود، خبر داد.

سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت‌ماه) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی شادگان با بیان اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تشییع همسر آیت‌الله مصطفی خمینی در قم
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟ + فیلم
  • ماجرای انتشار دود در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان چه بود؟
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • اتمام حجت سردار رادان در ماجرای توقیف خودروها | این هزینه‌ زیاد را مردم تحمیل نکنید
  • اختصاص ۶۰ میلیارد تومان به توسعه گردشگری شادگان