Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@14:16:13 GMT

تساوی استقلال برابر سایپا در نیمه نخست

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۳۶۳۷

تساوی استقلال برابر سایپا در نیمه نخست

تیم فوتبال استقلال در نیمه نخست دیدار برابر سایپا با تساوی یک بر یک متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۱ امشب (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف سایپا ‌رفته است.

این مسابقه از هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

پیام حیدری قضاوت این مسابقه را بر عهده دارد.

تیم فوتبال استقلال پیش از این در دیدار معوقه‌ از هفته هفدهم در اهواز به مصاف فولاد خوزستان رفت و در دیداری پر حاشیه که مملو از کارت‌های زرد و قرمز بود ۲ بر یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال شروعی خوبی در این دیدار داشت و برای زدن گل حملات گسترده‌ای را روی دروازه سایپا تدارک دید.

در دقیقه ۹ علی دشتی در محوطه جریمه سایپایی‌ها سرنگون شد و بازیکنان این تیم اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۱۵ همکاری استقلالی‌ها منجر به گل شد، پاس‌کاری آبی‌پوشان باعث شد توپ به مسعود ریگی برسد و او با شوتی دیدنی دروازه سایپا را باز کند.

در دقیقه 45 دیدار باقری با گل به خودی دروازه حسینی را باز کرد تا دو تیم در پایان نیمه نخست به تساوی دست یابند.

فرهاد مجیدی به خاطر اخراج در بازی مقابل فولاد خوزستان استقلال را از روی سکوها هدایت کرد.

علی کریمی و عارف غلامی، دو بازیکن استقلال که در دیدار اخیرشان مقابل فولاد از زمین اخراج شدند، بازیکنان محروم این تیم برابر سایپا هستند.

احمد سعادتمند (مدیرعامل استقلال) با حضور در جایگاه ویژه به تماشای بازی تیمش نشست.

دراگان اسکوچیچ با حضور در جایگاه ویژه بازی استقلال و سایپا را تماشا کرد. حضور او در بازی شب گذشته پرسپولیس و پیکان در جایگاهی سیمانی انتقادات زیادی را به همراه داشت.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی،محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، فرشید باقری،آرش رضاوند، مهدی قائدی، علی دشتی.

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، خالد شفیعی‌، آرمین سهرابیان، مهیار جباری، آرمان رمضانی، مجید علیاری، روزبه شاه علیدوست، صادق بارانی، ابوالفضل جلالی، حسین کامیاب و محمدرضا سلیمانی

منبع: ایرنا

کد خبر 431240

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال سایپا مسابقه فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم وقت‌های اضافه، شهریار مغانلو موفق شد گل پیروزی را برای سپاهان به ثمر برساند.

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

در نیمه دوم هم تیم سپاهان چندین بار به سمت دروازه آبی پوشان نزدیک شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند گل‌های بیشتری را وارد دروازه کنند. بازیکنان آبی پوشان جنوب فشار خود را برای به تساوی کشاندن بازی زیاد کردند و در دقیقه ۲+ ۹۰، میلاد پاک پرور توانست گل تساوی را برای این تیم به ثمر برساند تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در نیمه اول وقت‌های اضافه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد؛ در نیمه دوم و در حالی که بازی به سمت نتیجه تساوی می‌رفت تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود، شهریار مغانلو (آقای گل لیگ برتر) در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل دوم را برای شاگردان مورایس به ثمر رساند تا سپاهان جواز حضور در یک چهارم نهایی را به دست آورد.

کد خبر 6089390

دیگر خبرها

  • توقف دوباره لیورپول، تنش در اردوی آنفیلدی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پیروزی یاران حاج صفی در یونان/ تساوی آریس برابر المپیاکوس
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور