Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر از معاونت های برتر ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، اختتامیه جشنواره مالک اشتر با حضور مسئول بازرسی سپاه فتح استان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج در حسینیه ثارالله دهدشت برگزار شد.

سید حمزه محقق‌زاده  در این آیین اظهار داشت: سپاه پاسداران مولود اندیشه متعالی حضرت امام خمینی (ره) بود که بسیج هم در این مجموعه قرار دارد و درواقع اندیشه تشکیل مجموعه بسیج از سال 42 در ذهن و اندیشه امام شکل گرفت و در 5 آذر 58 بسیج به دستور حضرت امام تشکیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: این انقلاب محصول تلاش مستضعفان بود و حضرت امام متولیان اصلی انقلاب و ولی نعمتان انقلاب را مردم می داند، ایشان همچنین در بین مردم مستضعفان را صاحبان حق می دانند و این انقلاب متعلق به آن ها بود و مجموعه بسیج هم به عنوان بسیج مستضعفان نامگذاری شده بود.

 

وی افزود: بسیج در همه عرصه ها از جمله 8 سال دفاع مقدس ،دوران سازندگی ، رویارویی با فتنه های مختلف که با برنامه ریزی دشمنان انقلاب انجام می شد، حضور پیدا می‌کرد و به همین خاطر بسیج  به معنای واقعی کلمه خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی شد و به حول و قوه اللهی در حال حاضر وظایف سنگین‌تری نسبت به گذشته به عهده دارد.

 

محقق زاده با اشاره به خدمات مختلف بسیج در شهرستان خاطر نشان کرد: بسیج هدفی جز خدمت ندارد و به همین خاطر در همه صحنه ها حضور پیدا کرده و مایه برکات و خیرات زیادی در سراسر سرزمین ایران اسلامی بوده است.

وی اضافه کرد: جشنواره مالک اشتر همه ساله در ستاد کل نیروهای مسلح و در مجموعه سپاه نیز با تأثی از فرمایشات مقام معظم رهبری و با تجلیل از بهترین ها در هر مقام و پستی برگزار می شود.

در پایان این مراسم از معاونت های برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه پاسداران امام خمینی جشنواره مالک اشتر جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره نوجوان سالم در کرمان
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده