Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که سازمان ملل و نهادهای بین المللی حیاط خلوت کاخ سفید و ابزاری برای مشروعیت بخشی به جنایات آن در اشغال کشورها و نابودی ثروت‌هایشان است.

به گزارش مشرق، دبیر کل جنبش «نجباء» یکی از گروه‌های زیرمجموعه سازمان الحشد الشعبی عراق تاکید کرد که وقایع جاری در آمریکا طی مدت اخیر تاریخ،  واقعیت خوی وحشی‌گری آمریکا را که ریشه در تاریخ این کشور دارد، برای جهانیان فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری «موازین نیوز»، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش نجباء امروز در صفحه توئیتر خود آورده است: «آمریکایی که از تمدن خود برای کسانی می‌گوید که از تاریخ آن خبر ندارند، امروز واقعیت خوی وحشی‌گری خود را لو داده است و این چیز عجیب و غریبی نیست».

او افزود: تاریخ آمریکا به اختصار سه مرحله را پشت سر گذاشته است:

نخست اینکه آنها مردمی سفیدپوست، اما تندرو و با قلب‍‌های سیاه بودند که از همه کشورهای اروپایی جمع شدند تا کشوری را اشغال کنند که سرخ پوست اما دارای قلب سفید و مسالمت جو بودند و سپس به جان آنها افتادند و بیماری‌های همه گیر وبا  و طاعون را به جانشان انداختند تا از ساکنان اصلی آمریکا کم‌تر از 10 درصد باقی ماند.

سپس استعمارگران آمریکایی به برده داری روی آورند و به جنگ سیاه پوستان رفته و از آنها میلیون‌ها کوچک و بزرگ را به اسارت گرفته و برده خود کردند؛ به دنبال آن میان سفید پوستان اختلاف افتاد و هر کدام به دنبال جذب سیاهپوستان به عنوان نیروهای جنگی خود بودند و آنها را با آزادی فریب می‌دادند، اما به محض تمام شدن این خصومت، باز آمریکا به واقعیت وحشی گری خود بازگشت.

دوم اینکه، سپس این تندروها از اروپای پیر جدا شوند و در صدد در اختیار گرفتن سلاح‌های مرگبار و ویرانگر برآمدند و آن را در قتل عام هیروشیما و ناکازاکی به کار گرفته تا به دنیا بفهمانند که  یک کشور تروریست و جنایتکار از کشتار دشمنانش کوتاه نخواهد آمد، از همین رو همه باید تسلیم آن شوند و این آمریکاست که بر جهان حکومت می‌کند.

سوم اینکه آمریکا با تاسیس سازمان ملل و نهادهای بین المللی که حیاط خلوت کاخ سیاه آنهاست جنایاتشان را مشروعیت بخشیدند و از همین رو دست به اشغال کشورها و نابودی آن و به سرقت بردن ثروت‌های آنها با نام آزادی و دموکراسی عریان می‌زنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم سازمان ملل آمریکا کاخ سفید عراق وحشی گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا از قطر خواسته است که سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در صورت تداوم مخالفت این جنبش با توافق پیشنهادی آتش‌بس ارایه‌شده از سوی رژیم صهیونیستی، اخراج کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک مقام آگاه اعلام کرده است که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا این پیام را ماه گذشته میلادی به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری خود ارایه کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق گفته‌های ۳ دیپلمات آگاه، مسوولان قطری از ماه‌ها پیش انتظار ارایه چنین درخواستی از سوی ایالات متحده آمریکا را داشته‌اند.

سران سیاسی جنبش حماس از سال ۲۰۱۲ در قطر حضور دارند.

گفتنی است بر خلاف ادعاهای مقامات آمریکایی، این رژیم صهیونیستی است که در روند دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسیران کارشکنی می‌کند و با برقراری آتش‌بس دایم در این باریکه مخالفت می‌ورزد.

کد خبر 6096207

دیگر خبرها

  • نماهنگ/شریک جرم
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس
  • «غزه» مسئله اول جهان است
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • قیمت طلا تکان خورد / قیمت جدید طلا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جنبش‌های سده‌های دوم و سوم هجری بیش‌تر تقابل ایرانی – ایرانی بود نه ایرانی - عربی
  • مسی بازیکن ماه لیگ آمریکا شد؛ یکه‌تازی فوق‌ستاره در ینگه دنیا
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۴/ کاهش نرخ انس طلا
  • فیلم| حمایت جانانه بازیگر زن برنده اسکار از جنبش دانشجویی آمریکا
  • شمال یمن بمباران شد