Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال که می‌توانست با برتری برابر سایپا همچنان شانس خود را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ نوزدهم حفظ کند، برابر نارنجی‌پوشان به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آخرین دیدار از هفته بیست و دوم نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی بین تیم های فوتبال استقلال و سایپا آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک به یک مساوی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود ریگی(۱۵) برای استقلال و فرشید باقری(۴۵ - گل به خودی) برای سایپا گل زدند.

این دیدار در شرایطی آغاز شد که استقلال سرمربی خود را به دلیل اخراج در بازی گذشته روی سکو داشت و چندین بازیکن این تیم هم به دلیل مصدومیت و محرومیت نتوانستند تیم شان را همراهی کنند. 

فرهاد مجیدی تیمش را با این ترکیب به میدان فرستاد:  سید حسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، سیاوش یزدانی(۸۵ محمد بلبلی)، وریا غفوری، علی دشتی، محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور(۷۴ میلیچ) ، فرشید باقری و مهدی قایدی(۷۴ سینا خادمی).

استقلال در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی خیلی زود به گل رسید و در دقیقه ۱۵ مسعود ریگی با شوتی تماشایی و زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه نارنجی پوشان را باز کرد. 

در ادامه دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر انجام دادند اما این سایپا بود که در ثانیه های پایانی نیمه اول روی گل به خودی فرشید باقری به گل تساوی رسید. 

نیمه دوم را باید به نام استقلال نوشت که طی آن شاگردان فرهاد مجیدی بخش عمده ای از زمان بازی را در اختیار داشتند و موقعیت هایی را هم برای به خطر انداختن دروازه سایپا ایجاد کردند اما نتوانستند خطر جدی را ایجاد کنند. 

در پنج دقیقه پایانی استقلال فشار زیادی را روی دروازه سایپا وارد کرد تا بتواند به گل برتری دست پیدا کند. مجیدی هر سه تعویض خود را هم انجام تا شاید بتواند دفاع چند لایه سایپا را باز کند اما شاگردان ابراهیم صادقی که به یک امتیاز این بازی نیاز داشتند بدون اشتباه کارشان را ادامه دادند.

استقلال با این تساوی ۳۷ امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفت. سایپا هم ۲۰ امتیازی شد و همچنان در رده سیزدهم باقی ماند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سایپا استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد

در مهمترین دیدار هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان در ورزشگاه آلیانز شهر تورین به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه نخست مسابقه به کسل کننده‌ترین شکل ممکن به پایان رسید، اما در نیمه دوم یوونتوس نمایش به مراتب بهتری داشت و موقعیت‌های متعددی روی دروازه میلان خلق کرد، اما مارکو اسپورتیلو با واکنش‌های تماشایی خود، مانع از بازشدن دروازه تیمش شد.

این تساوی بیشتر به نفع میلان بود تا یوونتوس. روسونری با این یک امتیاز، ۷۰ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه دوم تثبیت شد. یوونتوس هم ۶۵ امتیازی شد و جایگاهش در رتبه سوم به خطر افتاد. بولونیا در صورت پیروزی در بازی فردا مقابل اودینزه، جای یووه را در رتبه سوم خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • سوسیداد 0-1 رئال: تیم کارلتو برای قهرمانی عجله دارد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان