Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید بقعه متبرکه هاجره خاتون(س) در آینده توسعه بیشتری پیدا کرده تا شرایط لازم برای تشرف زائران سراسر کشور و حتی خارج کشور فراهم شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به‌نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت دهه کرامت از عملیات عمرانی توسعه بقعه متبرکه امامزاده هاجره خاتون(س) در این شهر بازدید به‌عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این بازدید با تبریک ایام دهه کرامت در خصوص این دهه و ضرورت اکرام و تکریم امامزادگان گفت: خاندان نبوت و اهل‌بیت(ع) نورهای الهی و وجودشان در زمان حیات و بعد از وفات، مایه خیر و برکت است.

وی گفت: وجود مقبره امامزاده هاجره خاتون(س) که به خواهر امام رضا(ع) معروف است باعث افتخار مردم شهر سنندج بوده و مردم اهل سنت و شیعه استان اعتقادات فراوانی به این بقعه متبرکه داشته و احترام خاصی برای مقام مبارک این حضرت قائل هستند کمااینکه حضورشان در این بقعه جهت زیارت و نذر برای این امامزاده و برآورده‌شدن حاجاتشان از قدیم‌الایام، معروف و مشهود بوده است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه امامزادگان جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند داشته و و حضور در این اماکن متبرکه و درخواست شفاعت از این انوار آسمانی از اولویت‌های زیارت است، افزود: مردم با حضور در بقاع متبرکه امامزادگان نماز و قرآن خوانده و خداوند را یاد کرده و خداوند نیز در آیه 36 سوره نور اجازه داده که این اماکن توسعه یافته تا محلی برای عبادت و تسبیح و ذکر پروردگار باشد.

سهم 5 میلیاردی میراث فرهنگی در توسعه امامزاده حسین(ع) پرداخت نشده استقزوین| خطر ویرانی بقعه امامزاده حسین(ع) / بودجه مرمت بقعه کافی نیست

وی اظهار کرد: وجود بارگاه مبارک امامزادگانی از فرزندان موسی بن جعفر(ع) در کشور و در رأس آن حضرت امام رضا(ع) در مشهد و حضرت معصومه(س) در قم و احمد بن موسی(ع) در شیراز و امامزاده هاجره خاتون(س) در سنندج جای بسی افتخار است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه تاکنون اقدامات خوبی برای توسعه بقعه متبرکه هاجره خاتون(س) انجام شده است، عنوان کرد: باید این مکان مبارک در آینده توسعه بیشتری پیدا کرده تا شرایط لازم برای تشرف زائرین از سراسر کشور و حتی خارج کشور فراهم شود.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان نیز در این بازدید ضمن تبریک ایام دهه کرامت و روز ملی تکریم و بزرگداشت امامزادگان، بقعه امامزاده هاجر خاتون(س) را یکی از پر بازدیدترین اماکن مذهبی استان دانست و گفت: مرد منطقه و استان‌های مجاور احترام خاصی برای این بقعه متبرکه قائل هستند.

وی با اشاره به موقعیت بقعه امامزاده هاجر خاتون(س)، از برنامه‌ریزی برای تسهیل زیارت مردم شریف استان از این اماکن خبر داد و اظهار کرد: مرحله جدید عملیات عمرانی توسعه بقعه متبرکه امامزاده هاجره خاتون از یک ماه پیش آغاز شده و امیدواریم با همکاری سایر نهادها و تخصیص بودجه لازم، شرایط لازم برای توسعه این بقعه متبرکه فراهم شود.

انتهای پیام/481/ش

R7848/P/S6,66/CT12 بیشتر بخوانید... گزارش| سرنوشت مبهم طرح توسعه امامزاده حسین‌(ع) / محله‌ای که جان داد و از برنامه سفر گردشگران حذف شد + تصویر پیکر امام جمعه موقت قائم‌شهر در امامزاده سید نظام الدین آرام گرفت بسته‌های معیشتی از جوار بارگاه مطهر امامزاده سید ابوالقاسم (ع) بسطام توزیع می‌شود + تصاویر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امامزاده هاجره خاتون نماینده ولی فقیه استان کردستان هاجره خاتون س بقعه متبرکه فراهم شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • معاون وزیر کشور: در حال رایزنی هستیم تا امکان ورود زائران ایران به عراق با خودرو شخصی فراهم شود
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • آذربایجان غربی پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • آذربایجان‌غربی جز استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای است
  • یکی از استان‌های پیشرو در توسعه دیپلماسی منطقه‌ای هستیم
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد