Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان برگزار و عضویت نمایندگان استان اصفهان در شوراهای مختلف مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، روز یکشنبه، ۸ تیرماه، اولین نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان با حضور آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی، نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده نیرو انتظامی استان اصفهان و دکتر طاهره چنگیز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که به جهت همفکری هماهنگی و بررسی‌ مشکلات استان اصفهان برگزار شد، عضویت شوراها و کمیته کاری نمایندگان در اصفهان مشخص شد؛ به این ترتیب مهدی طغیانی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس و ابوالفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس برای حضور در شورای برنامه‌ریزی استان انتخاب شدند.

همچنین حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبائی‌نژاد، عضو‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس و حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی، عضو کمیسیون انرژی برای حضور در شورای‌ حل‌ اختلاف‌ شهر و روستا و رحمت‌الله فیروزی پوربادی عضو کمیسیون صنایع و معادن و عباس مقتدایی عضو‌ کمیسیون امنیت ملی نیز برای حضور در شورای مسکن استان انتخاب شدند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در این خصوص اظهار داشت: می‌توان گفت این جلسه، بعد از نشستی که به جهت انتخاب هیأت رئیسه مجمع برگزار شده بود، اولین نشست درخصوص تصمیم‌گیری‌های محتوایی بود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی پیرامون مسائل بررسی شده در این نشست عنوان‌ کرد:  دستورکار این نشست، انتخاب نمایندگان مجمع در شوراهای استان بود که تعدادی از افراد از جانب مجمع نمایندگان استان اصفهان به نمایندگی‌ در این شوراها انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بنده نیز به عنوان نماینده مجمع نمایندگان استان در شورای حل اختلاف استانداری که به اختلافات میان شوراهای اسلامی و فرمانداری‌ها می‌پردازد و همچنین شورای فرهنگی عمومی استان انتخاب شدم؛ دیگر نمایندگان نیز در شوراهای مختلف مانند برنامه‌ریزی، عمران و کارگروه اشتغال انتخاب شدند.

نقدعلی بیان داشت: سردار میرحیدری، فرمانده نیرو انتظامی استان اصفهان به این نشست آمدند و گزارشی درخصوص اقدامات این نیرو و وضعیت استان ارائه کردند.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: هم‌چنین در این جلسه از آیت‌الله مهدوی نیز تذکرات و عرایضی را شنیدیم و ساز و کار و هماهنگی اموراتی که در ارتباط با اجرای وظیفه نظارتی مجمع و امورات مهم استان از قبیل مسائل آب و کشاورزی و ... به مجمع نمایندگان استان مربوط می‌شد را تحت بررسی قرار داده و تقسیم وظایفی انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۶۴/ج۲۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری نشست مجمع نمایندگان استان اصفهان عضو کمیسیون انتخاب شدند اولین نشست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از بازدید تعدادی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در تشریح بازدید بعدازظهر امروز خود به همراه عبدالحسین روح‌الامینی دیگر نماینده مردم تهران و رئیس کمیته بهداشت درمان مجمع نمایندگان استان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران گفت: این بازدید به نمایندگی از مجمع نمایندگان استان تهران و جهت آشنایی میدانی با دستاوردها، خدمات، ظرفیت‌ها و مشکلات این مجموعه مهم و حیاتی برگزار شد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران توضیح داد: با توجه به اینکه بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولین سازمان انتقال خون، این اداره تأمین کننده ۲۵ درصد خون و سایر فرآورده‌های خونی کشور و از مراکز حیاتی تهران است و خون، پلاسما، پلاکت، کرایو و... از فرآورده‌های خونی است، این مجموعه برای بیمارستان‌ها و بیماران خاص، اعمال جراحی، بیماران سرطانی و.. تأمین می‌کند.

خضریان با بیان اینکه انتظارات اعتباری متناسب با وسعت و اهمیت این مجموعه از مهمترین مسائل اداره کل انتقال خون استان تهران است، گفت: با توجه به نیاز اداره کل انتقال خون به تجهیزات خاص برای تولید و انتقال محصولات خونی و حفظ سلامت این محصولات و هزینه بالای نیروی انسانی متخصص و شبانه روزی، مجموعه انتقال خون با کسری اعتبارات در سال گذشته مواجه بوده و این مسأله موجب نارضایتی بخشی از کارکنان و حتی ترک کار آنها و شرکت‌های طرف قرارداد شده است.

عضو هیأت رئیسه مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: عدم مدیریت بحران برای وقایع طبیعی و آسیب پذیری برخی از اماکن وابسته به سازمان انتقال خون در برابر این حوادث و موضوعات مرتبط با حملات سایبری بخش دیگری از مشکلات انتقال خون کشور است که باید هرچه سریعتر مورد بازنگری و اصلاح قرار گیرد.

خضریان در پایان بیان کرد: با توجه به برنامه دولت جهت افزایش نزدیک به ۵۰۰۰ تخت بیمارستانی در سطح استان تهران، ضروری است موضوع نگاه ویژه به مراکز دریافت محصولات و فرآورده‌های خونی به عنوان یک امر حیاتی برای خدمات درمانی در تهران مورد توجه جدی قرار گیرد و در همین خصوص مقرر شد تا مجمع نمایندگان تهران در جلسات آتی خود با مسئولان وزارت بهداشت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران به این موضوع ورود نماید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود
  • جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است
  • آغاز جلسه علنی مجلس/ بررسی ایرادات شورای نگهبان در طرح مالیات بر سوداگری
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم