Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلال و سایپا در هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک بر یک رسیدند.

به گزارش ایسنا، استقلال و سایپا امشب (دوشنبه) در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. در این بازی مسعود ریگی در دقیقه ۱۵ برای استقلال و فرشید باقری (گل به خودی) در دقیقه ۴۵ برای سایپا گل‌زنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه استقلال با ۳۷ امتیاز در رده پنجم باقی ماند و سایپا هم با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. این نتیجه کار استقلال را برای گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا از طریق لیگ برتر سخت‌تر کرد.

نیمه نخست

استقلال در نیمه نخست توپ و میدان را در اختیار داشت و اجازه عرض اندام به شاگردان ابراهیم صادقی نداد. شاگردان فرهاد مجیدی در این نیمه بیشتر تلاش می‌کردند که از جناحین به خصوص از سمت چپ و توسط زکی‌پور به دروازه فلاح‌زاده برسند اما اغلب اوقات ناکام بودند و مدافعان ساپیا اجازه نفوذ به وینگرهای استقلال را ندادند.

با این‌حال آبی‌پوشان پایتخت در دقیقه ۱۵ روی یک کار ترکیبی در پشت محوطه جریمه و توپی که محمد دانشگر برای مسعود ریگی کاشت، با شوت محکم و دقیق این هافبک به گل نخست رسید. البته این پایان کار نبود و بازیکنان سایپا در اواخر نیمه نخست روی نفوذ سلیمان از جناح راست و ارسال این بازیکن، توسط فرشید باقری، بازیکن استقلال دروازه حسین حسینی را باز کردند تا بازی به تساوی کشیده شود.

در این نیمه بیشتر از همه چیز، خطاهای پرتعداد دو تیم به چشم می‌خورد که باعث گرفته شدن سرعت بازی شد. حیدری، داور بازی هم یک بار به خالد شفیعی کارت زرد نشان داد.

نیمه دوم

شاگردان ابراهیم صادقی در این نیمه با این که مالکیت کمتری در اختیار داشتند اما توانستند موقعیت‌های خطرناک خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کنند و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه حسینی پیش رفتند اما بی‌دقتی بازیکنان نارنجی ‌پوش سایپا و عکس‌العمل‌های حسینی مانع از این کار شد. مجید علیاری، دو بار و آرمان رمضانی هر کدام موقعیت‌هایی در اختیار داشتند اما هیچ‌کدام به گل تبدیل نشد.

استقلال در آن سوی میدان سردرگم ظاهر شد و به جز یک ضربه کرنر که واکنش فلاح‌زاده مانع از گل‌زنی دانشگر شد، نتوانست موقعیت جدی دیگری روی دروازه سایپا ایجاد کند. دست خالی فرهاد مجیدی روی نیمکت استقلال باعث شد که او به جز میلیچ، نتواند بازیکن باتجربه دیگری وارد زمین بازی کند.

شاگردان فرهاد مجیدی در دقایق پایانی بازی فشار زیادی روی دروازه سایپا وارد کردند اما در ایجاد موقعیت ناکام ماندند تا بازی در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی(۸۴- محمد بلبلی)، روزبه چشمی، محمد دانشگر، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور(۷۴ - میلیچ)، فرشید باقری، مسعود ریگی، علی دشتی(۵۵- علی دشتی)، آرش رضاوند، مهدی قایدی(۷۴ - سینا خادم پور)

ترکیب سایپا: حامد فلاح‌زاده، خالد شفیعی، آرمین سهرابیان، مهیار جباری(۶۴- سعید محمدفرد)، سید ابوالفضل جلالی، روزبه شاه‌علی‌دوست، محمدصادق بارانی، حسین کامیاب(۶۴- رضا جعفری)، مجید علیاری، محمدرضا سلیمانی، آرمان رمضانی

لینک کوتاه: asriran.com/0035Jh

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز

به گزارش قدس آنلاین، باشگاه استقلال دفاعیه مربوط به حسینی و اعتراض خود به این حکم را به استیناف ارسال کرده و منتظر تصمیم آنها است. 

این در حالی است که برخی رسانه‌ها خبر داده بودند مسئولان استقلال پیگیر این مساله هستند تا بتوانند از وجود دروازه‌بان خود برابر تراکتور استفاده کنند. به همین دلیل آنها امیدوار به تشکیل جلسه استیناف تا قبل از این بازی و بخشش دروازه‌بان خود هستند.

همانطور که از قبل پیدا بود محرومیت حسینی برای دیدار با تراکتور قطعی خواهد بود و این دروازه‌بان تحت هیچ شرایطی نمی‌تواند استقلال را در این دیدار حساس در تبریز همراهی کند. 


پیش از این به این موضوع اشاره کردیم که طبق قوانین کمیته انضباطی، محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای شامل نقض حکم نشده و این کمیته تنها از منظر محکومیت مالی سیدحسین حسینی این پرونده را برای تجدیدنظرخواهی به کمیته استیناف ارجاع داده است. بنابراین از آنجایی که محرومیت یک‌جلسه‌ای تعلیقی حسینی قطعی شده بر اساس قوانین، کاپیتان آبی‌ها نمی‌تواند در تبریز در درون چهارچوب دروازه استقلال قرار گرفته و برای اولین بار در این فصل درترکیب تیمش غایب است. 


نکته جالب توجه اما به صحبت‌های یک عضو کمیته استیناف مربوط می‌شود که وی درباره محرومیت قطعی سیدحسین حسینی برای بازی با تراکتور نسبت به این موضوع صحبت‌های مهمی را مطرح کرد. او می‌گوید: «نه فقط در پرونده دروازه‌بان استقلال بلکه در تمامی پرونده‌های تخلف از سوی اهالی فوتبال کشور در صورت نقض حکم مالی از سوی کمیته استیناف، این بدان معنا خواهد بود که کمیته استیناف تمام یا بخشی از تخلف منتسب به بازیکن یا مربی یا... را قبول نداشته و این حکم را در بخش مالی نقض کرده است، اما از آنجایی که قوانین کمیته انضباطی به صراحت بر قطعی بودن محرومیت‌های یک‌جلسه‌ای پافشاری دارد، بنابراین در صورت بخشش، این اتفاق ابهام‌برانگیز شده و به نوعی آرای کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال را دچار چالش خواهد کرد.» 


همه اینها در حالی هستند که از اردوی استقلال خبر می‌رسد بعد از اینکه محمدرضا خالدآبادی در دیدار تدارکاتی اخیر این تیم در درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت، با دستور کادر فنی تمرینات ویژه و اختصاصی را برای دیدار مقابل تراکتور پشت سر می‌گذارد و اتفاقا این دروازه‌بان از روحیه بالایی برخوردار است. 

دیگر خبرها

  • آلومینیوم کابوس پرسپولیس «اوسمار» / آمار خوب شاگردان حسینی
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • بزرگ‌ترین برد فوتبال: کامبک پشت کامبک!
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد