Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از آزاد سازی اراضی کشاورزی به ارزش 115 میلیارد ریال در روستا های حاشیه ای شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سردار کیومرث عزیــــزی اظهار داشت: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 ، با حضور دادستان شهرستان دماوند ، عوامل انتظامی و امور اراضی جهاد کشاورزی ، احکام قضائی تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی روستاهای چنار شرق و اشندر دماوند به اجرا در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با اجرای این احکام قضائی سطح آزاد سازی 46هزار متر مربع در روستاهای چنار شرق و اشندر از توابع شهرستان دماوند جمعاً به ارزش کارشناسی شده 115 میلیارد ریال تخریب و به چرخه تولید و کشاورزی برگشت .

سردار عزیزی افزود: اجرای این طرح ها که با حضور و نظارت مقتدرانه پلیس و با دستور قضائی دادستان دماوند صورت گرفته ادامه دار خواهد بود و محدود به زمان خاصی نمی شود.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در پایان با بیان اینکه پلیس در برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی هیچ گونه چشم پوشی و اغماضی نخواهد داشت با توصیه به مردم گفت: شهروندان نسبت به مسائل پیرامونی خود حساس باشند و فریب افراد سود جو و فرصت طلب را که با هدف رسیدن به ثروت نا مشروع اراضی کشاورزی و ملی را از بین می برند را نخورند و در صورت مواجهه موارد را به پلیس 110 اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دماوند حوادث ویلا زمین خواری اراضی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال

فرمانده انتظامی استان اصفهان از توقیف دو دستگاه کشنده حامل ۱۲ دستگاه لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی شهرستان سمیرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حمید علینقیان پور اظهار کرد: مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید رئیسیان شهرستان سمیرم در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری در این محور به دو دستگاه خودروی کشنده ۴۰ فوت حامل بار مشکوک می‌شوند و برای بررسی دقیق‌تر هر دو خودرو را متوقف می‌کنند.

وی افزود: مأموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از خودروهای متوقف شده پرداختند که در این عملیات، ۱۲ دستگاه لیفتراک خارجی قاچاق که بدون هرگونه مدارک معتبر گمرکی و قانونی بودند را کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه کارشناسان ارزش لیفتراک‌های قاچاق کشف شده را ۱۸۰ میلیارد ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه هر دو متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 750789

دیگر خبرها

  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد
  • تخریب ۵۳ بنای غیرمجاز در استان قزوین
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام