Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصرایران- زمانی که یک وانت 27595 دلاری(در حالت پایه) تبدیل به یک هیولای 80 هزار دلاری(در حالت پایه) می شود قطعا انتظار تغییرات عجیب و زیادی در رابطه با آن وجود خواهد داشت و این اتفاقی است که برای جی ام سی کنیون 2021 توسط اس ویی ایی سایکلون رخ داده است!

نمونه استاندارد جی ام سی کنیون

سابقه ارائه اولین نسخه پرفورمنس از وانت سایکلون در مجموعه جی ام سی به سال 1991 باز می گردد و این بار اس ویی ایی سایکلون در واقع تبدیل به نسخه پرفورمنس کنیون 2021 شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید این محصول فقط محدود به 50 دستگاه خواهد بود که تا کنون 10 دستگاه آن نیز توسط مشتریان ثبت سفارش شده است.

میزان خروجی موتور از 308 به 750 اسب بخار افزایش یافته و گشتاور نیز از 275 به 600 پوندفوت ارتقا یافته است. موتور 5.3 لیتری 8 سیلندر سوپرشارژ اس ویی ایی سایکلون مجهز به سامانه 4 چرخ محرک و هماهنگ با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک است.

رنگ مشکی، جزئیات قرمز و رینگ های 20 اینچی 6 پره از دیگر ویژگی های این محصول هستند.

باتوجه به سفارش مشتریان 1295 دلار برای درپوش قسمت بار، 2495 دلار برای صندلی های مخصوص ردیف جلو و عقب با لوگوی سایکلون وی8 سوپرشارژ و ... نیز به قیمت پایه این محصول اضافه خواهد شد.

مازیار دانیالی بیشتر بخوانید: *کمیاب ترین "مار سمی" معرفی شد/ خودرویی که فقط 250 دستگاه خواهد بود! (+تصاویر) *معرفی تیتان اکس دی 2020 / وانت ژاپنی با پیشرانه اسپرت (+تصاویر) *وانت 18 هزار دلاری "ام جی" معرفی شد(+تصاویر) *وانت سایبری تسلا معرفی شد! (+تصاویر) لینک کوتاه: asriran.com/0035Ii

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جی ام سی خودرو عصرایران هزار دلاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگاهی به آگهی‌های مختلف خودرو نشان می‌دهد که پیکان‌وانت دوگانه‌سوز مدل ۱۳۸۹ با ۱۳۶ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۱۹۳ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. همچنین پیکان‌وانت مدل ۱۳۸۰ با ۲۶۸ هزار کیلومتر کارکرد قیمتی در حدود ۱۱۵ میلیون تومان دارد.

در همین حال، در میان آگهی‌های فروش، یک پیکان‌وانت دوگانه‌سوز مدل ۱۳۹۳ دوگانه‌سوز به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. پیکان سدان مدل ۱۳۸۰ با ۱۰۰ هزار کیلومتر کارکرد هم ۹۵ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین یک پیکان سدان دیگر، مدل ۱۳۸۰ با ۲۰۰ هزار کیلومتر کارکرد ۱۱۷ میلیون تومان قیمت دارد.

223225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903221

دیگر خبرها

  • تأمین مالی  ۲ میلیارد دلاری  برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • جیپ گلادیاتور با پیشرانه پلاگین هیبریدی 4xe تولید می‌شود (+عکس)
  • قیمت جدید مدل‌های مختلف پیکان اعلام شد/ جدول قیمت
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • تأمین مالی حدود ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس و دریای عمان
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلیج فارس
  • تخصیص ۲ میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای انتقال آب خلج فارس
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • دبی، میزبان بزرگ‌ترین پروژه‌های خاورمیانه