Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@02:11:14 GMT

سلاح مقاومت هرگز تحویل داده نمی شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۵۸۴

سلاح مقاومت هرگز تحویل داده نمی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه خبری المیادین به نقل از دبیرکل گردان های حزب الله عراق آورده است که سلاح مقاومت هرگز تحویل داده نمی شود.

بر اساس این گزارش، «احمد الحمیداوی» روز دوشنبه طی بیانیه ای از سلاح مقاومت به عنوان اصول قانونی و مشروع دینی یاد کرد.

این در حالی است که منابع عراقی پیش از این از آزادی تمام اعضای گردان های حزب الله عراق که اخیراً توسط نیروهای مبارزه با تروریسم بازداشت شده بودند، خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اعضای آزادشده در گفتگو با شبکه المیادین لبنان گفت که قاضی آنها را به دلیل نبود ادله و قرائن کافی آزاد کرده است.

گفتنی است که نیروهای مبارزه با تروریسم عراق (زیر نظر آمریکا) پنج شنبه گذشته با حمله به مقر تیپ ۴۵ حشدشعبی وابسته به کتائب حزب الله در منطقه الدوره بغداد، ۱۳ نفر را بازداشت کردند.

کد خبر 4961813

منبع: مهر

کلیدواژه: کتائب حزب الله عراق عراق جبهه مقاومت ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ عراق ویروس کرونا ایران عربستان سعودی فلسطین روسیه سوریه افغانستان لبنان امارات متحده عربی لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی

مقاومت اسلامی عراق از حمله پهپادی به هدفی در بندر حیفای اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز شنبه اعلام کرد که با پهپاد یک هدف حیاتی و مهم را در بندر اشغالی حیفا هدف قرار داده است.

 مقاومت اسلامی عراق طی بیانیه‌ خود بر تداوم حملات خود به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید کرده است.

مقاومت اسلامی عراق طی ماه‌های گذشته چند هدف مهم و حیاتی در شمال و جنوب فلسطین اشغالی را با موشک یا پهپاد هدف قرار داده و اعلام کرد که است که این حملات به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین بوده و تا زمان توقف کامل جنایت صهیونیست‌‌ها ادامه خواهد داشت.

حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالیحمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «عوبدا» رژیم اسرائیل

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به حیفای اشغالی
  • تصاویر به کمین افتادن یک کاروان ارتش اسرائیل توسط حزب‌الله | ویدئو
  • دیدار یحیی السنوار با نیروهای مقاومت در خیابان‌های غزه
  • حزب‌الله لبنان کاروان نظامی اشغالگران را در کمین پیچیده‌ای به دام انداخت
  • روزی که رژیم بعث عراق به کاربرد سلاح‌های شیمیایی محکوم شد
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • روسای FIU سازمان بریکس با یکدیگر دیدار کردند
  • ببینید | موشک‌ ها و پهپادهای ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی امنیت و دفاع در عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)