Web Analytics Made Easy - Statcounter

لعل بخش امیری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیکشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: همزمان با فرا رسیدن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر و به منظور ترویج ورزش همگانی و با هدف ایجاد شور و نشاط در بین جوانان روستای پوتاپ بازی‌های بومی و محلی در رشته‌های کپگی، تیرکمان، دومیدانی، کیسه تنی و طناب کشی برگزار و از نفرات برتر با اهدای جوایزی تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیری افزود: یکی از رسالت‌های بسیار مهم هیات‌های روستایی در مجموعه ورزش و جوانان احیای دوباره ورزش‌های بومی و محلی است که در این راستا اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرستان نیکشهر در حال انجام است.

نصیر بلوچزهی نایب رئیس ورزش روستایی و عشایری نیکشهر بیان کرد: ایجاد شور و نشاط و شناسایی استعداد‌های برتر در سطح روستا‌ها یکی از اولویت مهم ما در سال جاری خواهد بود.

او گفت: هیات ورزش روستایی و عشایری شهرستان نیکشهر آمادگی دارد تا در صورت استقبال دهیاران، برگزاری مسابقات بومی محلی را در روستا‌ها در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان مبارزه با مواد مخدر بازی های بومی و محلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک

 عبدالغفور حوت گفت: در جلسه شورای مواد مخدر شهرستان دستورات ویژه دراین‌خصوص داده شده است و در جلسات متعدد معتمدین خواستار معرفی محرمانه فروشندگان مواد مخدرشیم.

  فرماندار کنارک همکاری مردم را در شناسایی افراد فروشنده مهم و مؤثر دانست وگفت: از مردم بومی شهرستان می‌خواهیم اگر موردی از خریدوفروش مواد مخدر و مشروبات الکی را مشاهده کردند به‌صورت کاملاً محرمانه به فرمانداری اعلام کنند. تا زمانی که مردم با ما و نیروهای انتظامی همکاری نکنند نمی‌توان این موضوعات را به‌راحتی حل کرد.
 
 وی با اشاره به اینکه ۱۳ ضایعاتی در کنارک پلمب شدند، خاطرنشان کرد: اگر کارهای فرهنگی در این مناطق به‌درستی انجام شود کمتر شاهد این‌گونه رفتارها در جامعه خواهیم بود.
 
 حوت عنوان کرد: همچنین چندین بار با شوراها و ائمه جمعه نیز در این زمینه با ما همکاری می‌کنند و در خطبه‌های نمازهای جماعت به این موضوع اشاره و تأکید می‌شود ما نیز درحال تلاش هستیم تا تدابیر لازم صورت گیرد.

 وی در پایان گفت: ما به‌صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم هستیم و در تلاشیم تا تدابیر لازم صورت گیرد؛ اما همچنان به همکاری مردم نیازمندیم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستگیری 10 خرده فروش مواد مخدر در شهرستان فردوس
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه