Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز برومند، دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: امروز بازیکنان در مخمل سبز آزادی بازی می‌کنند و به بهترین سالن بدنسازی و استخر می‌روند، اما نتیجه نمی‌گیرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرویز برومند درباره تساوی یک – یک تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت:

کاری به مسائل فنی بازی ندارم، اما یک سؤالی برای من مطرح شده است و آنهم اینکه چرا بازیکنان استقلال اینقدر عصبانی هستند؟ مجید نامجومطلق در مصاحبه‌هایش گفته است که با بازیکنان فقط به لحاظ روحی و روانی کار کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر این کار انجام شده است، چرا بازیکنان عصبانی هستند؟ چرا طوری بازی می‌کنند که انگار از خود راضی هستند؟

آقای بازیکن! به فکر دل هوادار باش
وی افزود:

بازیکنان استقلال به شکلی بازی می‌کنند که گویا جام جهانی را فتح کرده‌اند! آقای بازیکن! یک مقدار به فکر دل هوادار باش. به‌عنوان پیشکسوت استقلال سرافکنده هستم و نمی‌دانم چه چیزی بگویم.

حضور در شبکه‌های اجتماعی از بازی کردن در استقلال مهمتر شده است
دروازه‌بان پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد از عملکرد آبی‌پوشان خاطرنشان کرد:

بازیکنان استقلال بیشتر از اینکه به فکر فوتبال‌شان باشند، در شبکه‌های اجتماعی هستند. همه می‌خواهند از شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند، اما باید درست از آن استفاده شود. وقتی شغل اصلی ما فوتبال است، باید سعی کنیم وقت‌مان را برای فوتبال بگذاریم و سپس دنبال مسائل دیگر برویم. الان وضعیت استقلال طوری شده است که حضور در شبکه‌های اجتماعی برای بازیکنان‌ مهمتر از بازی در استقلال شده است.

بازیکنان امروز چه افتخاری دارند که به هواداران بگویند؟
برومند تصریح کرد:

در زمان خودمان افتخاراتی با استقلال کسب کرده‌ایم که می‌توانیم امروز از خودمان دفاع کنیم. بازیکنان امروز استقلال چه چیزی دارند و چه افتخاراتی کسب کرده‌اند که به هواداران بگویند؟ چند سال از آخرین قهرمانی استقلال در لیگ برتر گذشته است؟ چند وقت پیش تلویزیون یک بازی خاطره‌انگیز از استقلال نشان می‌داد که تیم در صدر جدول بود و قهرمان شد. وقتی آن برنامه را دیدم، خیلی به من برخورد. با مجری برنامه تماس گرفتم که منظورت از پخش این فیلم چه چیزی بوده است، اما فهمیدم واقعیت است و مدت زمان زیادی از قهرمانی استقلال می‌گذرد.

چند سال دیگر کسی به بازیکنان فعلی استقلال نگاه نمی‌کند
وی یادآور شد:

بازیکنان استقلال بدانند که هفت هشت سال دیگر پیشکسوت می‌شوند، اما مثل پیشکسوت الان ما نخواهند شد، چون کسی به خاطر نتایجی که امروز با استقلال گرفته‌اند، نگاه‌شان نمی‌کند. مردم ما را می‌بینند و می‌گویند فلانی یادش بخیر در فلان سال با استقلال قهرمان شدید، اما به شما هر چه از دهان‌شان در بیاید، می‌گویند. اگر چه شما بازیکنان برای پیشکسوتان امروزی هم ارزش قائل نیستید. با بهروز رهبری‌فرد چند وقت پیش صحبت می‌کردم و گفتم ما برای بازیکنان امروزی بازی کردیم، چون آن موقع امکانات نبود و حتی بزرگ‌ترین استادیوم ایران یعنی ورزشگاه آزادی چمن مناسبی نداشت که سه چهار پاس درست و حسابی بدهیم. خودم چهار پنج گلی که در دوران دروازه‌بانی‌ام دریافت کردم، به خاطر زمین نامناسب بوده است. امروز بازیکنان در مخمل سبز آزادی بازی می‌کنند و به بهترین سالن بدنسازی و استخر می‌روند، اما نتیجه نمی‌گیرند.

تسنیم

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال پرویز برومند لیگ برتر بازیکنان استقلال شبکه های اجتماعی بازی می کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه جمعه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن، ضمن ابراز خوشحالی از موفقیت تیم تراکتور و حضور فرزند مرحوم قولی لاله در رختکن افزود: این پیروزی را به خانواده مرحوم لاله تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه در پایان بازی‌ها باعث خوشحالی هواداران تیم باشیم.

مربی تیم تراکتور با بیان اینکه بازیکنان در این بازی تمام وجودشان را گذاشته و جانانه جنگیدند، عنوان کرد: می‌توانستیم در ۹۰ دقیقه کار را تمام کنیم، ولی فشار روی تیم باعث عدم تمرکز بازیکنان شده بود و در زدن ضربات آخر خوب کار نکردیم و در نیمه دوم با دریافت گل تساوی بازی به وقت اضافه و نهایتاً به ضربات پنالتی کشیده شد.

مطهری با ابراز تأسف از اینکه متأسفانه همان طور که آنالیز کرده بودیم، دقیقاً از همان نقطه گل دریافت کردیم، یادآور شد: هم تیم ما و هم تیم حریف پلن های مختلفی را اتخاذ کردیم و با تعویض‌های تیم سعی در کنترل بازی داشتیم تا تیم ذوب آهن به اهداف خود دست نیابد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور از ضربات ایستگاهی به خوبی استفاده نمی‌کند؟ توضیح داد: من در ۲ جلسه تمرینی که با بازیکنان تراکتور داشتیم روی ضربات ایستگاهی کار کردیم و با اینکه به ضعف تیم واقف هستیم و سعی خواهیم کرد شرایط بهتر شود.

وی در خصوص تعویض ریکاردو آلوز، خاطرنشان کرد: آلوز گرفتگی در عضله ساق پا داشت و برای اینکه مصدوم نشود و او را در بازی با استقلال از دست ندهیم، تعویض اجباری کردم.

مطهری در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اذعان داشت: کیفیت چمن آن چیزی که من برای فوتبال روی زمین و کلاسیک انتظار دارم، نبود به همین دلیل رو به توپ‌های بلند آوردیم و با اینکه مسولان زحمت می‌کشند ولی دوست دارم کیفیت چمن بهتر شود تا هواداران بازی روی زمین و زیبایی شاهد باشند.

مربی تراکتور در مورد پور حمیدی اظهار کرد: به دروازه بان تیم تبریک ویژه می گویم چرا که با فشارهای زیادی که در بازی‌های اخیر روی این بازیکن بود امروز واکنش فوق العاده ای از خودش به نمایش گذاشت و معتقد هستم لایق دعوت به تیم ملی است.

مطهری در خصوص حمایت هواداران از تیم خودشان عنوان کرد: انتظار دارم هواداران مثل همیشه در مصاف با استقلال عاشقانه به استادیوم بیایند و تیم خودشان را تشویق کنند و اگر گل هم بخوریم از تیم حمایت کنند.

تیم تراکتور با برد ۳ بر یک ذوب آهن در ضربات پنالتی، جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال را کسب کرد.

کد خبر 6089411

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • خاص‌ترین هوادار فوتبال در تمرین استقلال | هدیه نکونام به این هوادار خاص | تصاویر
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • واکنش هیئت فوتبال تهران به ماجرای مرگ یک فوتبالیست پیشکسوت
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال